کارخانه شیائومی هندوستان

افتتاح اولین کارخانه تولید قطعات شیائومی در هندوستان توسط شرکت Holitech

شرکت Holitech Technology که تامین‌کننده قطعات گوشی‌های شرکت شیائومی است، در روز شنبه اعلام کرد که اولین کارخانه تولید قطعات خود را در شهر نویدا هندوستان ساخته و مبلغی درحدود 200 میلیون دلار به طول سه سال برروی این کارخانه سرمایه‌گذاری کرده است.

این شرکت مشغول به ساخت قطعاتی مثل ماژول دوربین، ماژول صفحه‌نمایش لمسی، ترانزیستور‌های فیلم نازک (مخصوص نمایشگر)، مدار‌های انعطاف‌پذیر و ماژول حسگر اثر‌انگشت در این کارخانه است.

به گفته شیائومی این کارخانه آماده تولید قطعات بوده و در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز به‌کار می‌کند. هم‌چنین، هدف این کارخانه محلی ایجاد 6000 شغل در طی سه سال است.

این مجموعه با داشتن چهار سالن بزرگ تولید و مساحتی بیش از 25000 مترمربع، مشغول به ساخت 300 میلیون قطعه در اولین سال تولید خود خواهد بود.

مدیر‌عامل بخش هندوستان شرکت شیائومی می‌گوید: “شیائومی رشد قابل‌توجهی در کشور ما داشته است و کارخانه‌های Holitech نیز قدم‌های جدیدی برای تکامل صنایع الکترونیکی در هندوستان برداشته‌اند.”

اتاق‌های تمیز این کارخانه که برای ساخت قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند در کلاس‌های 1000 و 100 قرار دارند. این کلاس‌ها مقررات مربوط به کاهش ذرات آلوده‌کننده و کنترل سایر پارامتر‌های محیطی مثل دما، رطوبت و فشار هوا هستند.

مدیر‌عامل شرکت Holitech نیز درباره این کارخانه می‌گوید: “رشد فوق‌العاده شیائومی در بازار هند و ابتکارات این شرکت موجب شد تا کارخانه تولید قطعات خود را در هندوستان نیز داشته باشیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH