Super Night Shot

حالت Super Night Shot برای دوربین گلکسی نوت 9 نیز ارایه شد

هیچ بحثی نیست که هواوی با فناوری هوش مصنوعی، اولین قدم‌ها را برای بهبود تصاویر گرفته شده در شب و شرایط نوری کم برداشت. گوگل این قابلیت را با اختصاص دادن حالتی تخصصی برای گوشی‌های خود با نام Night Sight تا حدود زیادی بهبود بخشید. بهار سال جاری نیز سامسونگ در ادامه راه این شرکت‌ها قابلیتی تحت عنوان Super Night Shot عرضه کرد.

این قابلیت در دوربین اسمارت‌فون‌های سامسونگ زیرمجموعه Scene Optimizer محسوب می‌شود که می‌تواند تا 30 شی مختلف را شناسایی و اقدامات لازم جهت بهبود تصاویر گرفته شده را انجام دهد. به عبارت دیگر، این حالت به صورت خودکار تصاویر را بهبود می‌بخشد و کاربر حق انتخاب زیادی در این خصوص ندارد. اخیرا سامسونگ با اعمال تغییراتی در این خصوص و افزودن کنترل دستی، قابلیت Super Night Shot را برای گوشی‌های خانواده گلکسی S9 عرضه کرد.

Super Night Shot

حالا نوبت به گلکسی نوت 9 رسیده است. به گزارش دارندگان پرچم‌دار سابق کره‌ای‌ها، قابلیت گفته شده با به‌روزرسانی ماه ژوئن برای این گوشی عرضه شده است. البته این حالت برای تمامی مناطق ارایه نشده، اما فرم‌ور N960FXXU3CSF9 که در آلمان عرضه شده، قابلیت Super Night Shot را به همراه ویژگی‌های دیگری نظیر اسکن خودکار بارکد QR به ارمغان آورده است. هنوز از دیگر مناطق گزارشی منتشر نشده است، اما مطمئنا به زودی به‌روزرسانی گفته شده بر روی تمامی اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH