تاریخ عرضه Mate X

هواوی میت ایکس به دنبال تاییدیه 5G؛ تاریخ عرضه جدید مشخص شد

در جریان مراسم رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Nova 5 هواوی، هوآنگ وی، رییس بخش موبایل این شرکت اطلاعات جدیدی را در خصوص تاریخ عرضه نخستین گوشی هوشمند هواوی تحت عنوان Mate X ارایه نمود. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند هواوی دیگر آماده تولید نهایی و انبوه باشد و نیازی به تست‌های بیشتر صفحه نمایش میت ایکس وجود ندارد.

اما این گوشی هوشمند منتظر انجام تست‌های مرتبط با فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G است تا تاییدیه‌های لازم را دریافت نماید. از سوی دیگر نگرانی‌هایی در خصوص ممنوعیت دسترسی هواوی به سرویس‌های گوگل وجود دارد که آینده این محصول را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

تاریخ عرضه Mate X

کاخ سفید تا اواسط ماه اوت به کمپانی‌های آمریکایی فرصت داده تا خود را برای قطع کامل همکاری‌های تجاری با کمپانی هواوی آماده کنند. آقای وِی در رابطه با زمان عرضه میت ایکس می‌گوید:

“تاریخ عرضه رسمی برای گوشی هوشمند Mate X وجود ندارد؛ ممکن است این اتفاق در یک الی دو ماه آینده رخ دهد و اگر بیشتر از این طول بکشد احتمالا اوایل نیمه دوم سال جاری شاهد عرضه این گوشی هوشمند تاشو خواهیم بود. در حال حاضر اپلیکیشن‌ها به منظور عملکرد هر چه بهتر در نمایشگر انعطاف‌پذیر این گوشی در حال بهینه‌سازی بوده و فرآیند تست‌های 5G نیز بر روی میت ایکس در حال انجام است.”

به نظر می‌رسد تست‌های لازم برای تاییدیه‌های فناوری ارتباطی نسل پنجم یکی دیگر از مشکلاتی باشد که تاریخ عرضه میت ایکس هواوی را به تاخیر خواهد انداخت. مودم نسل پنجم در این گوشی هوشمند، Balong 5000 هواوی است اما به علت فرم فاکتور خاص Mate X برای ارایه هر چه بهتر ارتباط نسل پنجم در وضعیت فعلی شبکه‌های 5G انجام تست‌های بیشتری مورد نیاز است.

به هر حال این انتظار می‌رود که هواوی نخستین گوشی هوشمند تاشو خود را در تاریخ 20 اوت سال جاری روانه بازار کند که در این صورت فاصله زیادی با آن نداریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH