گوگل مپس

قابلیت‌های جدید گوگل مپس برای کسانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند

گوگل به تازگی دو ویژگی جدید برای نرم‌افزار نقشه خود ارایه کرده است که کمک بزرگی برای افرادی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند، محسوب می‌شود. این دو ویژگی با عناوین live traffic delays for buses و crowdedness predictions از امروز بر روی گوگل مپس قابل استفاده خواهند بود.

از آنجایی که به دلیل ترافیک هیچ وقت نمی‌توان تخمین دقیقی از زمان رفت و آمد داشت، گوگل تصمیم به ارایه ویژگی تاخیر ترافیک زنده اتوبوس‌ها کرده است. اطلاعات در این ویژگی به صورت مستقیم از آژانس‌های حمل و نقل ارسال شده و دارای دقت بالایی خواهد بود. به این ترتیب کاربران گوگل مپس می‌توانند با استفاده از این قابلیت از تاخیر اتوبوس‌ها مطلع شوند و همچنین با آگاهی از ترافیک پیش روی اتوبوس، تخمین دقیق‌تری از زمان رسیدن آن داشته باشند.

این ویژگی جدید بر روی نقشه نیز مشاهده می‌شود تا کاربر از تاخیر پیش آمده برای اتوبوس مطلع شود. دومین ویژگی جدید گوگل مپس با نام پیش‌بینی شلوغی به کاربر کمک می‌کند تا از وضعیت شلوغی اتوبوس، مترو یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی مطلع شود و برنامه‌ریزی مطلوب خود را جهت انتظار برای رسیدن اتوبوس بعدی یا استفاده از وسیله دیگر انجام دهد. همانطور که ذکر شد ویژگی‌های جدید گوگل مپس از امروز برای کاربران اندروید و iOS در دسترس هستند و در دویست شهر اطلاعات گفته شده را ارایه می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH