تبدیل فایل پاورپوینت به PDF

چگونه با تبدیل فایل پاورپوینت به ورد آن را قابل ویرایش کنیم؟

گاهی اوقات نیاز داریم تا فایل پاورپوینت خود را به‌شکل نسخه چاپی یا Handouts با مخاطبان به‌اشتراک‌ بگذاریم. شما می‌توانید ارایه خود را از مایکروسافت پاورپوینت پرینت بگیرید تا در اختیار مخاطبان قرار دهید؛ اما تبدیل پاورپوینت به یک داکیومنت ورد به شما اجازه می‌دهد تا از ابزارهای پرکاربرد فرمت و قالب‌بندی ورد استفاده کنید.

در ادامه این مطلب با آموزش تبدیل فایل پاورپوینت به ورد با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

تبدیل فایل پاورپوینت به ورد

فایل پاورپوینت خود را باز کنید و به تب “File” بروید. سپس از نوار کناری تب گزینه “Export” را انتخاب کنید.
تبدیل فایل پاورپوینت به ورددر قسمت زیر منو Export گزینه “Create Handouts” را خواهید دید. بر روی آن کلیک کنید.
تبدیل فایل پاورپوینت به وردپس از انتخاب گزینه “Create Handouts”، اطلاعات مفیدی درباره این‌که شما قادر به انجام چه کارهایی هستید، نمایش داده خواهد شد:

  • اسلایدها و نوت‌ها را در یک سند ورد قرار دهید
  • محتوا را در داخل ورد ویرایش و فرمت کنید
  • هنگامی‌که ارایه تغییر می‌کند، اسلایدها را به‌صورت خودکار در handout آپدیت و به‌روزرسانی نمایید.

در زیر این اطلاعات آیکون “Create Handouts” را خواهید دید؛ بر روی آن کلیک کنید.

تبدیل فایل پاورپوینت به ورد

پنجره “Send to Microsoft Word” با چند گزینه طرح‌بندی مختلف صفحه ظاهر خواهد شد. گزینه‌ای را که برای ارایه خود مناسب می‌دانید، انتخاب کنید. در این مثال ما گزینه “Blank lines below slides” را انتخاب نموده‌ایم. درنهایت هر زمان که آماده بودید بر روی “OK” کلیک نمایید.
تبدیل فایل پاورپوینت به وردتوجه: اگر می‌خواهید هنگامی‌که ارایه پاورپوینت اصلی ویرایش می‌شود محتوای داخل اسلایدها نیز به‌طور خودکار به‌روزرسانی شوند، گزینه “Paste link” را انتخاب کنید.

پس از این‌که بر روی “OK” کلیک کنید، ارایه به‌صورت خودکار در یک پنجره ورد باز خواهد شد. برای ویرایش هر قسمت از محتوای اسلایدها، به‌سادگی بر روی اسلاید موردنظر دو مرتبه کلیک کنید و سپس شروع به ویرایش محتوا نمایید.
تبدیل فایل پاورپوینت به ورداگر شما گزینه “Blank lines below slide” را انتخاب کنید، فضایی برای ایجاد یادداشت در زیر هر یک از اسلایدها ایجاد خواهد شد. اگر شما از قبل در نسخه پاورپوینت خود یادداشت داشته باشید، با انتخاب گزینه “Blank lines below slide” این یادداشت‌ها در handout نشان داده خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH