گلکسی تب (A 8.0 (2019

تبلت ارزان قیمت گلکسی تب (A 8.0 (2019 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

چند روز پیش تبلت ارزان قیمت سامسونگ با نام گلکسی تب (A 8.0 (2019 به صورت چراغ خاموش وارد بازار شد و هم اکنون نیز در برخی از کشورهای آسیایی در دسترس خریداران قرار دارد. با این وجود، هیچ‌گونه رونمایی یا معرفی رسمی از طرف شرکت برای این دستگاه انجام نشد. در نهایت کره‌ای‌ها تصمیم به انجام این کار گرفتند و تبلت پایین‌رده جدید خود را معرفی کردند.

گلکسی تب (A 8.0 (2019

گلکسی تب (A 8.0 (2019 تبلتی ارزان قیمت خواهد بود که با شعار “تبلتی ایده‌آل برای لذت بردن از هر گونه محتوایی، هر جا که باشید” روانه بازار می‌شود. دستگاه دارای طراحی به ظاهر فلزی خواهد بود که به آن جلوه‌ای قابل قبول و کاربرپسند می‌دهد. همانطور که از نام تبلت برمی‌آید، صفحه نمایش آن 8 اینچی و از نوع WXGA با نسبت 16:10 است.

گلکسی تب (A 8.0 (2019

با توجه به پایین‌رده بودن این تبلت نباید انتظار مشخصاتی شگفت‌انگیز داشت، اما سامسونگ برای جذب مشتری از سه ماه اشتراک رایگان حساب پریمیوم یوتیوب و سه ماه اشتراک رایگان حساب پریمیوم اسپاتیفای استفاده کرده است. البته این سرویس‌ها تنها برای مناطقی از جهان که قابل استفاده هستند، ارزشمند خواهند بود. پردازنده گلکسی تب (A 8.0 (2019 از نوع اسنپدراگون 429 بوده و حدود 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت نیز حافظه داخلی دارد. دوربین اصلی دستگاه 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است و شاید تنها نکته قوت آن به باتری دستگاه برمی‌گردد که 5100 میلی‌آمپری خواهد بود.

قیمت تعیین شده برای این تبلت تنها 160 دلار است که امکان دارد بسته به مناطق مختلف کمی کاهش یا افزایش داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH