Texas Hold'em

اپل به مناسبت 10 سالگی اپ استور نسخه بازسازی شده Texas Hold’em را عرضه خواهد کرد

اپل تصمیم گرفته است به روشی خاص ده سالگی اپ استور را جشن بگیرد. یکی از اولین بازی‌هایی که به همراه این فروشگاه نرم‌افزاری ارایه شد، Texas Hold’em بود و حالا کوپرتینویی‌ها در دهمین سالگرد اپ استور نسخه‌ای بازسازی شده از آن را عرضه خواهند کرد. همانطور که اشاره شد این بازی بازسازی شده و با گرافیکی بهتر، شخصیت‌های جدید و همچنین گیم‌پلی چالش‌برانگیزتر عرضه می‌شود.

Texas Hold'em

شاید مهم‌ترین تغییر در نسخه جدید Texas Hold’em را باید در رایگان بودن آن بدانیم. در صورتی که آشنایی کافی با این بازی ندارید، باید گفت Texas Hold’em به شما اجازه می‌دهد همزمان با 24 رقیب واقعی به مسابقه بپردازید، دوستان خود را به این مسابقه دعوت کنید و از طریق وای‌فای به صورت دسته‌جمعی بازی را انجام دهید. هر چقدر که عملکرد بهتری در بازی داشته باشید، ضمن پیشرفت، به مکان‌های جدید و همچنین جایزه‌های جدید و بزرگ دسترسی خواهید داشت.

Texas Hold’em با تمام دستگاه‌هایی که نسخه 12 سیستم عامل iOS و بالاتر را دارند، سازگاری خواهد داشت. البته در پایان باید از وجود 1.5 گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود مطمئن شوید، چرا که ظاهرا تغییرات جدید فضای زیادی را برای نصب طلب می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH