وان پلاس 7 پرو

انتشار بروزرسانی زودهنگام وان پلاس برای حل مشکلات وان پلاس 7 پرو

باتوجه به مشکلات نرم‌افزاری پیش‌آمده در رام OxygenOS 9.5.9 برای تلفن وان پلاس 7 پرو، این شرکت آپدیت جدیدی را برای حل مشکلات پرچمدار خود ارایه کرده است. مسائلی مانند وجود باگ در ویژگی Tap-to-Wake در این تلفن باعث شد تا وان پلاس با عرضه زودهنگام نسخه جدید رام اختصاصی خود با ورژن 9.5.10 به این مشکلات پایان دهد.

اسمارتفون وان پلاس 7 نیز رام OxygenOS 9.5.7 را یک ماه پس از دریافت نسخه 9.5.6 دریافت کرده است. این بروزرسانی برای بهبود قابلیت‌های تلفن، از جمله بهبود دوربین دستگاه منتشر شده است. کیفیت تصاویر ثبت‌شده به وسیله دوربین 48 مگاپیکسلی وان پلاس 7 در حالت پرو افزایش یافته است. هم‌چنین، کیفیت تصاویر پانوراما و چسباندن تصاویر در این حالت نیز بهبود پیدا کرده است. در بخش رابط کاربری اپلیکیشن دوربین تلفن هم سرعت فوکوس خودکار دوربین افزایش قابل قبولی داشته است.

از سایر تغییرات جدیدترین آپدیت ارایه شده برای تلفن‌های سری وان پلاس 7 می‌توان به بهبود حساسیت روشنایی خودکار نمایشگر، افزایش دقت سنسور GPS در هنگام خاموش بودن صفحه تلفن و افزایش کیفیت انتقال صدا به هدفون‌های Bullets Wireless 2 اشاره کرد. کاربران سوئدی این تلفن‌ها نیز توسط سیم‌کارت‌های اپراتور Telenor می‌توانند از قابلیت VoLTE و VoWiFi ارایه‌شده در این بروزرسانی بهره‌مند شوند.

در آخر این نکته را نیز باید بگوییم که بروزرسانی منتشر‌شده برای تلفن‌های وان پلاس 7 و 7 پرو در مراحل اولیه عرضه قرار دارد و تعداد محدودی از افراد، این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. اگر در روند انتشار و پس از انتشار این آپدیت هیچ مشکلی به میان نیاید، می‌توان انتظار داشت که عرضه آن تا چند روز آینده گسترش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH