اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی تلفن گیمینگ ایسوس راگ‌فون 2 منتشر شد

مدتی پیش، دومین تلفن گیمینگ ایسوس با نام راگ‌فون 2 در لیست TENNA رویت شد. این اسمارتفون در هفته آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. هم‌اکنون نیز لیست وب‌سایت TENNA در رابطه با مشخصات این گوشی به‌‌روز شده تا اطلاعات بیشتری از این تلفن را در اختیار ما قرار دهد.

راگ‌فون 2 مجهز به نسخه پیشرفته جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام با نام اسنپدراگون 855+ است. نمایشگر اولد دستگاه با رزولوشن 2340 در 1080 و اندازه 6.59 اینچی، تجربه خوبی از اجرای بازی‌ها را به کاربر منتقل می‌کند. احتمالا این اسمارتفون دارای یک رم 8 یا 12 گیگابایتی خواهد بود. هم‌چنین، تلفن مذکور در سه نسخه مختلف با حافظه‌ داخلی 128 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تصاویر موجود در لیست TENNA نشان می‌دهند که طراحی این تلفن شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. البته، سنسور اثر‌انگشت نسل قبلی راگ‌فون در بدنه پشتی دستگاه تعبیه شده بود که این سنسور در نسل دوم به زیر نمایشگر اولد دستگاه منتقل شده است.

دوربین سلفی تلفن گیمینگ ایسوس با کیفیت 24 مگاپیکسل در جلوی دستگاه قرار دارد و یک دوربین دو‌گانه نیز با یک لنز 48 مگاپیکسلی و یک لنز دیگر که اطلاعاتی از آن منتشر‌ نشده، در پشت گوشی تعبیه شده است.

در بخش تامین انرژی هم یک باتری 5800 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع 30 وات در این تلفن وجود دارد.

درباره قیمت و زمان عرضه این تلفن باید تا معرفی کامل آن در هفته آینده منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH