فبلت تازه ال‌جی G2 پرو با 3 گیگایت رم در ماه آینده معرفی خواهد شد!

G2 Pro

آخرین شایعه‌ای که درباره پرچم‌دار بعدی ال‌جی شنیده‌ایم، می‌گوید که این محصول نهایتا تا ماه آینده معرفی خواهد شد. ال‌جی G2 پرو به یک صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی، 3 گیگابایت رم مجهز شده و توسط یک پردازنده قدرت‌مند چهارهسته‌ای Snapdragon سری 800 پشتیبانی می‌شود.

البته درباره صفحه نمایش این محصول از سوی رسانه‌های کره‌ای، نظرات متفاوتی وجود دارد. بعضی می‌گویند که G2 پرو با نمایشگر 5.9 اینچی QHD همرا با رزولوشن 2560*1440 پیکسلی همراهی می‌شود. بنابراین باید تا معرفی این فبلت در نمایشگاه MWC منتظر باشیم!

سخت است که چرا کمپانی LG می‌خواهد حماقت کند و محصول جدید 6 اینچی خود را تنها با یک صفحه نمایش فول‌ HD معرفی نماید چراکه انتظار می‌رود تمام پرچم‌داران امسال، به صفحه نمایشی از نوع QHD مجهز شده باشند. کمپانی LG معمولا تلاش می‌کند در هنگام معرفی یک محصول تازه، مشخصات سخت افزاری متفاوت و بسیار جذابی را به نمایش بگذارد اما در حال حاضر، Vivo Xplay 3S با یک پانل 6 اینچی QHD معرفی شده است.

علاوه بر این، سامسونگ شاید در 23 فوریه در مراسم معارفه‌ای پیش از برگزاری کنفرانس MWC بارسلون، پرچم‌دار بعدی خود را یعنی گلکسی S5 را با یک نمایشگر QHD ارائه نماید که این می‌تواند باعث شود تا فبلت ال‌جی برای موفقیت، به‌دردسر بیافتد.

1 در مورد “فبلت تازه ال‌جی G2 پرو با 3 گیگایت رم در ماه آینده معرفی خواهد شد!”

  1. حماقت یعنی چی دادا؟
    دنسیتی بالای 350 قابل تشخیص نیس
    فول اچ دی باشه ارزونتر و همچنین سریعتر و با باتری پرکارتر ازکار درمیاد بدون هیچ تغییری در کیفیت تصویر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH