اسمارت‌فون نوکیا 8.2 با دوربین کشویی احتمالا در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد

از نخستین رونمایی اسمارت‌فون نوکیا 8.1 توسط کمپانی HMD Global تقریبا 8 ماه زمان گذشته است و این موضوع بدان معناست که هندست جانشین احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور عرضه خواهد شد. بر اساس اظهارات وب‌سایت MySmartPrice، اکنون کمپانی به‌صورت جدی و فعالانه بر روی توسعه این اسمارت‌فون کار می‌کند و چنان‌چه همه چیز طبق برنامه جلو برود؛ در این‌صورت هندست مذکور احتمالا با برخی تغییرات نسبتا چشمگیر معرفی می‌شود.

بر اساس گزارشات، پس از به‌کارگیری ناچ در مدل سال گذشته، اکنون HMD Global قصد دارد این مشخصه طراحی بحث‌برانگیز را کنار گذاشته و از یک الگوی محتاطانه‌تر استفاده کند. مشخصا به‌نظر می‌رسد که نوکیا 8.2 نمایانگر نخستین اسمارت‌فون کمپانی با سیستم دوربین کشویی خواهد بود. این ماژول از یک دوربین سلفی جدید 32 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد و نهایتا نیاز به وجود هرگونه ناچ یا حفره بر روی نمایشگر دستگاه را مرتفع می‌کند. بدین‌ترتیب گوشی عملا از طراحی تمام‌صفحه بهره خواهد برد.

سیستم دوربین کشویی با ساختاری کاملا مشابه با اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 پرو

توضیحات ارایه شده در گزارش پیرامون مشخصات داخلی اسمارت‌فون از به‌کارگیری 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی به‌صورت استاندارد حکایت دارد. در این میان به پردازنده مورد استفاده در نوکیا 8.2 هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است؛ اما اطلاعات پیش‌تر منتشر شده نشان داد که HMD به منظور تولید یک دستگاه 5G ارزان‌تر از تراشه سری اسنپ‌دراگون 700 با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های بی‌سیم نسل آینده استفاده می‌کند. این گزارش در کنار کلیه موارد مذکور ادعا می‌کند که نوکیا 8.2 در قالب برنامه اندروید وان گوگل با سیستم‌عامل اندروید 10 Q روانه بازار خواهد شد. نسخه نهایی این نرم‌افزار، مراحل آماده‌سازی جهت عرضه در اواسط ماه آگوست را پشت سر می‌گذارد و این پدیده نشان می‌دهد که در سریع‌ترین سناریوی ممکن، اسمارت‌فون نوکیای آینده کمپانی احتمالا تا ماه سپتامبر روانه بازار نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH