اسمارت‌فون نوبیا Z20 از ضبط ویدیویی 8K پشتیبانی خواهد کرد

اسمارت‌فون نوبیا Z20 در روز 8 آگوست عرضه خواهد شد و در آن زمان، این هندست دارای مشخصه‌ای خواهد بود که هنوز در میان بسیاری از گوشی‌ها رواج پیدا نکرده است. در واقع یکی از گوشی‌های نوبیا با نام رد مجیک 3 تنها دستگاهی است که پیش‌تر از چنین مشخصه‌ای بهره گرفته است.

نی فی؛ ریاست نوبیا در کنفرانس جهانی اینترنت همراه (GMIC) اعلام کرد که نوبیا Z20 از ضبط ویدیویی 8K پشتیبانی خواهد کرد. اسمارت‌فون رد مجیک 3 این‌کار را با نرخ 15 فریم‌برثانیه انجام می‌دهد؛ اما علیرغم این موضوع به‌نظر می‌رسد که نوبیا Z20 عملیات ضبط ویدیو را با نرخ فریم بالاتری انجام خواهد داد. مدیراجرایی کمپانی همچنین خاطرنشان کرد که این گوشی مجهز به مشخصه‌ای برای ضبط ویدیویی حرفه‌ای خواهد بود.

نی فی در اظهارات خود ضمن اشاره به توانایی نوبیا Z20 جهت ضبط ویدیوها با رزولوشن بالاتر اعلام کرد که این هندست از طراحی و فناوری ویژه در بخش نمایشگر بهره خواهد برد. نمایشگر مذکور از قابلیت‌های خاص دوربین گوشی استفاده می‌کند. ماهیت این نمایشگر ویژه حقیقتا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما پیش از برگزاری مراسم رونمایی محصول احتمالا جزئیات بیش‌تری در این زمینه مشخص خواهد شد.

اسمارت‌فون نوبیا Z20 احتمالا به‌همراه پردازنده اسنپ‌دراگون 855 یا اسنپ‌دراگون 855 پلاس و یک نمایشگر آمولد عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این هندست دارای چند حسگر دوربین خواهد بود؛ اما نوبیا به منظور نمایش توانمندی‌های دوربین گوشی، تعدادی از تصاویر ثبت شده توسط آن‌را منتشر نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH