زمان عرضه میت ایکس

هواوی میت ایکس با تاخیر زیادی روانه بازار خواهد شد

حدود پنج ماه از معرفی رسمی اولین تلفن تاشو هواوی با نام میت ایکس (Mate X) می‌گذرد. علی‌رغم عدم به‌جود آمدن مسائل و مشکلات برای این گوشی، هواوی نیز مانند رقیب کره‌ای خود تصمیم گرفت تا عرضه این تلفن را به تاخیر بیاندازد. هی گنگ، مدیر بخش موبایل هواوی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که طراحی میت ایکس همانند گلکسی فولد ناتمام مانده و فاصله زیادی تا زمان عرضه این تلفن وجود دارد.

به گفته گنگ، کمپانی هواوی مشغول تکمیل و بهینه‌سازی تلفن برای رعایت الزامات سختگیرانه مربوط به بخش کنترل کیفیت شرکت است. او اذعان کرد که فرآیند تولید گوشی‌های تاشو بسیار سخت‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. او در ادامه گفت: “همه باید بدانند که مهم‌ترین بخش کار برای شرکت هواوی، کیفیت است. اگر تلفن‌های تاشو نیز موفق به گذراندن فرآیند‌های کنترل کیفیت نشوند، هواوی اجازه ندارد که این محصول را به بازار عرضه کرده و آن‌ را رها کند.”

این سخنان تصریح می‌کنند که هواوی در درجه اول برای مشتریان خود احترام قائل است، اما از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد که این کمپانی چینی، عقب‌نشینی کرده و آن‌ها را درگیر مسائل جدیدی می‌کند. اکثر شرکت‌های بزرگ در نمایشگاه MWC تلفن‌های تاشو خود را در معرض دید عموم قرار دادند، اما این شرکت‌ها باید قبول کنند که درباره تلفن‌های تاشو عجله کردند. تبلیغات، عدم ارایه اخبار قطعی و سکوت خبری آن‌ها در این شرایط نیز از طرفی دیگر موجب ضربه‌دیدن خود شرکت‌ها و هم‌چنین مشتریان خواهد شد.

آخرین اخبار نشان می‌دهند که میت ایکس در سپتامبر سال جاری مجددا عرضه خواهد شد و سامسونگ نیز اشکالات گلکسی فولد را برطرف کرده است. با نگاهی کلی به این وضعیت تصور می‌شود که دو بازیکن اصلی میدان نبرد تلفن‌های تاشو هم‌چنان در بازی موش و گربه سعی دارند تا حرکات یکدیگر را تحلیل کرده تا جان خود را در این میدان حفظ کنند.

هی گنگ در مصاحبه خود گفت: “ما سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برروی میت ایکس کرده بودیم. زمان عرضه تلفن تاشو سامسونگ برای ما اهمیت ندارد و هیچ مسئله کلیدی برای ما به‌وجود نمی‌آورد. مهم‌ترین مسئله کلیدی که ما درنظر خود داریم، عرضه محصولی سالم و باکیفیت به دست مصرف‌کنندگان آن است. طبق تجربه‌ای که کسب کرده‌ایم، از کیفیت بالای محصولات خود مطمئن بوده و از وجود مشتریان خوب نیز آگاه هستیم.”

پس از آنکه تلفن میت ایکس در دستان مدیر‌عامل این شرکت در فرودگاه دیده شد، خبرنگاران از او درباره زمان عرضه این تلفن پرسیدند و او گفت که فعلا باید منتظر بمانیم. او هیچ جزییاتی از زمان عرضه مجدد تلفن در اختیار رسانه‌ها قرار نداد، اما احتمال می‌رود که تا عرضه این تلفن در بازار، زمان زیادی باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH