مشخصات باتری، دوربین و پیکره‌بندی حافظه سامسونگ گلکسی تب S6 اعلام شد

تبلت پرچم‌دار آینده سامسونگ با نام گلکسی تب S6 احتمالا طی ماه آینده معرفی خواهد شد. اما اکنون جزئیات نسبتا زیادی شامل طراحی ظاهری این تبلت روشن شده است. اما به لطف ادامه روند انتشار اطلاعات پیرامون گجت‌های سامسونگ گلکسی‌نوت 10، نوت 10 پلاس و گلکسی تب S6، اکنون جزئیات جدیدی در خصوص محصولات آینده سامسونگ به‌دست آمده است.

نخستین تصاویر سامسونگ گلکسی تب S6 به‌همراه برخی جزئیات پیرامون مشخصات این تبلت حدودا یک هفته قبل منتشر شد. امروز گزارش دیگری شامل جزئیات بیش‌تر پیرامون این تبلت پیشرفته به‌صورت آنلاین منتشر شده است. با این‌حال بر اساس اخبار لو رفته پیشین، گلکسی تب S6 از یک باتری 6840 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. وب‌سایت MySmartPrice به یکی از منابع آشنا با برنامه‌های سامسونگ اشاره نموده و ادعا کرده است که این تبلت از یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 7040 میلی‌آمپرساعت استفاده خواهد کرد. ظاهرا هر 2 رقم مذکور از ظرفیت پایین‌تر باتری نسبت به گلکسی تب S4 حکایت دارند. انرژی موردنیاز تبلت گلکسی تب S4 از طریق یک باتری 7300 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.

پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه شامل حسگرهای 13 و 5 مگاپیکسلی، بخش دیگری از اطلاعات جالب‌توجه منتشر شده در این گزارش را تشکیل می‌دهند. ظاهرا سامسونگ در تبلت جدید خود از ماژول دوربین پشتی دوگانه استفاده می‌کند. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی دستگاه مستقر خواهد شد.

این تبلت دارای یک نمایشگر 10.5 اینچی آمولد با رزولوشن 2K و پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 855 ساخت کوالکام خواهد بود. بر اساس اظهارات مطرح شده، گلکسی تب S6 وزنی معادل 420 گرم خواهد داشت که در مقایسه با وزن 483 گرمی گلکسی تب S4 بسیار سبک‌تر است.

مدل پایه سامسونگ گلکسی تب S6 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد؛ اما مدل ارتقایافته این تبلت با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مشتریان صرف‌نظر از خریداری هر یک از مدل‌های مذکور قادر به ارتقا فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف 512 گیگابایت (از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی) خواهند بود.

نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که تبلت پرچم‌دار سامسونگ از 4 اسپیکر تنظیم شده توسط شرکت AKG، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، قابلیت پشتیبانی از سامسونگ DeX، دستیار صوتی بیکسبی و قلم S Pen بهره خواهد برد. این تبلت در 2 ورژن LTE و وای‌فای روانه بازار خواهد شد و مشتریان می‌توانند مدل موردنظر خود را با یکی از 3 مدل رنگی آبی، خاکستری و صورتی خریداری نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH