وان اکشن

اسمارتفون موتورولا وان اکشن در دو رنگ مختلف به‌زودی روانه بازار خواهد شد

به تازگی مشخصات جدیدی از تلفن وان اکشن (One Action) شرکت موتورولا منتشر شده است که نشان می‌دهد این تلفن در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد. شرکت آمریکایی موتورولا پس از معرفی اسمارتفون وان ویژن (One Vision) تصمیم گرفت تا تولید تلفن‌های هوشمند مبتنی‌بر اندروید وان را ادامه دهد. هم‌چنین، حدود یک ماه پیش هم رندر‌هایی از میان‌رده جدید موتورولا منتشر شدند.

مشخصات فنی این تلفن نسبت به مدل وان ویژن تفاوت زیادی ندارد، زیرا گفته می‌شود که وان اکشن نیز دارای پنل نمایشگر 6.3 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 1080p بوده و در بخش پردازش مرکزی دستگاه از تراشه اگزینوس 9609 به همراه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت استفاده شده است. باتری این هندست با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر وظیفه تامین انرژی تلفن را برعهده دارد.

اما در بخش دوربین این تلفن ارزان‌قیمت از سنسور 48 مگاپیکسلی موجود در وان ویژن خبری نیست. سنسور اصلی دوربین این اسمارتفون با کیفیت 12 مگاپیکسل در یک مجموعه سه‌گانه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هم‌چنین برای اقتصادی‌کردن قیمت تلفن نیز نسخه دیگری از این گوشی با رم 3 گیگابایت برای حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

اما شاید بتوان مهم‌ترین تفاوت وان ویژن و وان اکشن را در جنس بدنه آن‌ها دانست. بدنه میان‌رده جدید موتورولا از جنس پلاستیک خواهد بود که نسبت به بدنه شیشه‌ای وان ویژن تفاوت محسوسی به شمار می‌رود. به همین دلیل است که نام این تلفن، اکشن بوده تا راحتی و دردسر کمتری در حمل‌و‌نقل دستگاه داشته باشید. به عبارت دیگر، اکشن را می‌توان در هر محیط کاری یا محیط‌های خارجی، بدون نگرانی درباره شکستن شیشه پشت بدنه استفاده کرد. دوربین زاویه عریض تلفن نیز با عملکرد 117 درجه‌ای خود، مهر تاییدی برروی نام دستگاه زده است تا هم در بخش بدنه و هم در قسمت دوربین، ماجرای اکشنی را شاهد باشیم!

تصاویری از بدنه پلاستیکی این تلفن در رنگ‌های سفید و آبی متمایل به سبز در توییتر منتشر شده است. طبق تصاویر منتشر‌شده، می‌توان انتظار داشت که این تلفن از حاشیه‌های ضخیمی برخوردار است. حفره دوربین سلفی هم در نمایشگر خودنمایی می‌کند.

احتمال می‌رود که این تلفن در دو رنگ سفید و آبی در اوایل اوت با هزینه‌ای زیر 400 دلار در برخی از نقاط جهان عرضه شود. به احتمال زیاد نیز رنگ طلایی این تلفن در بازار چین موجود خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH