خبرهایی داغ از زمان عرضه تبلت‌های گلکسی Note و Tab پرو!

Galaxy-NotePro-12.2-inch-front-001

همان‌طور که در جریان هستید، کمپانی سامسونگ به‌تازگی و در نمایشگاه CES، تبلت گران‌قیمت گلکسی TabPRO و نوت پرو را معرفی کرده است و اعلام کرده این این دو مدل، در همین سه‌ماهه ارائه خواهند شد. اما گزارشات جدید، نشان می‌دهند که تبلت‌های جدید سامسونگ در نیمه‌ی اول سه‎‌ماهه جاری میلادی، روانه بازار می‌شوند.

سایتی به‌تازگی مدعی شده‌ است که تبلت نوت پرو و TabPro در 14 فوریه در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد. متاسفانه نمی‌شود به خیر این سایت، اعتماد کرد!

علاوه بر این، یک خرده فروش در هلند ( که در حال حاضر تبلت‌های جدید سامسونگ را پیش‌فروش می‎‌کند!) اعلام کرده که مدل وای-فای تبلت نوت پرو در 11 فوریه فروخته خواهد شد. با این‌حال، باید منتظر ماند و دید که در کدام یک از این دو تاریخ، سامسونگ تبلت‌های نوت پرو و TabPro را ارائه می‌کند.

همان‌طور که قبلا شنیده بودیم، قیمت تبلت گلکسی نوت پرو احتمالا  از حدود 750 دلار شروع خواهد شد. درباره تبلت گلکسی تب پرو، قیمت گذاری بسته به اندازه صفحه نمایش آن متفاوت خواهد بود. حداقل قیمتی که انتظار می‌رود برای نسخه 8.4 اینچی این مدل درنظر گرفته شود، 390 دلار می‌باشد. در حالی که مدل گلکسی تب پرو 12.2 احتمالا با قیمت 750 دلار فروخته خواهد شد.

هنوز این قیمت‌ها رسما تایید نشده است اما احتمالا به‌زودی، جزئیات بیشتری از زمان عرضه و قیمت احتمالی تبلت نوت پرو و TabPro منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH