هوشمندی میان رده از HTC که با یک پردازنده 8 هسته‌ای برای رقابت با آیفون 5C آمده است

2

چند روز پیش بود که مشخص شد برای یک هوشمند معرفی نشده از سری دیزایر HTC به جای آنکه کوالکام اسنپدراگون در نظر گرفته شود، یک پردازنده 8 هسته‌ای مدیا تک انتخاب شده است. مشخص شده است که این هندست در رنگهای بسیار شادی چون آبی، زرد، قرمز و نارنجی نیز موجود خواهد بود. این رنگها و بدنه‌ای از جنس پلاستیک، ما را به این فکر فرو می‌برد که این هوشمند برای رقابت با آیفون 5C آمده است.

1

بر طبق اطلاعات منتشر شده از ePrice بغیر از یک پردازنده 8 هسته‌ای، این دیزایر جدید احتمالا مجهز به یک صفحه نمایش اچ دی 5 اینچی، رم 1.5 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی و فلش LED است. اندروید 4.3 و رابط کاربری سنس 5.5 و قیمت 330 دلاری نیز از دیگر مشخصات این هندست هستند.

البته باید بگوییم که فعلا هیچ کدام از این اطلاعات به طور رسمی تایید نشده‌اند. اگر این هوشمند واقعی باشد، باید در MWC از آن حرفهایی بشنویم.

این اولین بار نیست که از احتمال همکاری HTC و مدیا تک می‌شنویم. قطعا برند HTC با انتخاب پردازنده‌های مدیا تکی، سود بسیاری خواهد برد.

3 در مورد “هوشمندی میان رده از HTC که با یک پردازنده 8 هسته‌ای برای رقابت با آیفون 5C آمده است”

  1. با توجه به عکس ها، مخصوصا عکس از پهلو، احتمالا سایزش بالای 5 اینچ باشه (5.5 اینچ شاید)، واسه همین من فِک میکنم بیشتر برای رقابت با لومیا 1320 باشه تا 5C!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH