خبرهای تازه، از یک آی‌فون 4.8 اینچی حکایت دارند!

xl_iPhone-6-Concept-624

مدت‌هاست که بحث اندازه پرچم‌دار بعدی اپل یا همان آیفون 6 خیلی داغ شده است اما به‌نظر می‌رسد که کمپانی اپل بالاخره درباره اندازه این پرچم‌دار با خود به توافق رسیده و قصد دارد که آیفون 6 را با نمایشگر 4.8 اینچی روانه بازار نماید.

آیفون 6 با صفحه نمایش 4.8 اینچی ارائه خواهد شد. نسبت تغییر اندازه نمایشگر این نسخه نسبت به نسخه‌ی 5S، چیزی در حدود 0.8 اینچ می‌باشد. البته این خبر، ادعای یک تحلیلگر بیشتر نیست!

تعداد زیادی از خبرگزاری‌ها، ادعا کرده‌اند که نسل بعدی پرچم‌دار اپل با صفحه نمایش بزرگ‌تر معرفی خواهد شد. البته این خبر، اولین خبری است که نشان می‌دهد که کمپانی اپل بالاخره اندازه آیفون بعدی خود را انتخاب کرده است.

گزارش‌های قبلی گفته بودند که اپل در ماه ژوئن، 2 نسخه متفاوت از آیفون خود را با صفحه نمایش بزرگ‌تر معرفی می‌کند. همچنین یک خبر دیگر به‌تازگی، ادعا کرده که کمپانی اپل برروی یک آیفون 4.7 اینچی کار می‌کند. به‌نظر شما، باید کدام را بپذیریم؟! آیفون 4.7 یا 4.8 اینچی را؟! شاید هم اپل به یک نسخه بزرگ‌تر فکر می‌کند!

 

2 در مورد “خبرهای تازه، از یک آی‌فون 4.8 اینچی حکایت دارند!”

  1. نمیدونم چرا تو سایز گوشی اپل همیشه یه دوره عقبه گوشی های 4.7 اینچی که الجی و سامسنگ تولید میکردن دیگه تولید نمیشه و دارن به گوشی های بالا تر از 5 اینچ 5.2 و 5.5 اینچی فکر میکنن

  2. حالا چه فرقی داره واسه 0.1 اینچ الکی فکر خودمون رو درگیر کنیم!!!
    مسلما آیفون 6 و طبق تجربه های قبل ثابت شده که حرف زیادی واسه گفتن نداره و باید منتظر آیفون 6اس بود تا جنجالی بودن آیفون رو ببینیم!
    بی صبرانه منتظر آیفون 6اس هستیم چون احتمال افزایش سایز سنسور سیموس به 25% و کاهش اندازه دیافراگم به f1.4 زیاد هست ولی ثابت موندن در 8 مگاپیکسل زیاد هست…
    امیدوارم که مثل همیشه حرفی واسه گفتن داشته باشه چون رقبای سر سختی در سال 2014 داره
    به امید پیروزی اپل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH