گلکسی A90

نسخه 5G گلکسی A90 سامسونگ تاییدیه وای‌فای را دریافت کرد

شرکت سامسونگ به‌زودی از جدیدترین و برترین عضو خانواده سری گلکسی A با نام گلکسی A90 رونمایی خواهد کرد. ماه گذشته نیز مشخصات فنی این تلفن در لیست بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد که بیانگر چیپست اسنپدراگون 855 به همراه رم 6 گیگابایتی و پشتیبانی از اینترنت 5G بود.

این دستگاه هم‌اکنون با شماره مدل SM-A908B در سایت Wi-Fi Alliance مشاهده شده که نشان می‌دهد زمان زیادی به عرضه گلکسی A90 باقی نمانده است. مجوز مربوط به وای‌فای این تلفن به سیستم‌عامل اندروید پای و پشتیبانی تلفن از وای‌فای دوبانده با استاندارد 802.11 ac اشاره می‌کند. در این لیست هیچ اطلاعات دیگری از تلفن وجود ندارد.

طبق شایعات قبلی می‌توان گفت که این اسمارتفون به دوربین سه‌گانه با لنز‌های 48، 12 و 5 مگاپیکسل در کنار پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال اختصاصی سامسونگ با نام Tilt OIS مجهز است. این تلفن برخلاف گلکسی A80 از یک مکانیزم غیرموتوری در بخش دوربین‌ها استفاده کرده است.

رندر گلکسی A90

اما در بخش دوربین نسخه 4G این تلفن با شماره مدل SM-A905، تغییراتی به وجود آمده‌ است. دوربین سه‌گانه این نسخه با سه لنز 48، 8 و 5 مگاپیکسلی در بدنه پشتی دستگاه قرار دارد. هم‌چنین طبق اخبار قبلی، هردو نسخه میان‌رده جدید سامسونگ از یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپرآمولد Infinity-U با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH