رندر جدید سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس نسخه 5G

هنوز درباره قیمت گلکسی نوت ۱۰ پلاس نسخه 5G در منطقه آمریکا و اروپا اطلاعاتی در دست نیست. فعلا چیزی که می‌دانیم این است که ابتدا شرکت مخابراتی ورایزن آن را خواهد فروخت (بقیه اپراتورها هم در ادامه) و به احتمال زیاد در تاریخ ۲۳ آگوست در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. پیش از این، رندرهای زیادی از این گوشی لو رفته است، اما از آنجاییکه تا رونمایی رسمی آن تنها دو روز باقی مانده است، رندر دیگری از آن انتشار یافته است.

از نقطه‌ نظر ظاهر بیرونی دستگاه، هیچ تفاوتی بین آن و گلکسی نوت ۱۰ پلاس وجود ندارد. اما در مورد امکانات داخلی گوشی باید بگوییم که مدلی که قرار است در اختیار مشتریان آمریکایی قرار بگیرد، از یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ در کنار یک مودم X50 5G بهره خواهد برد. البته شاید این مدل، نسخه‌ای است که تنها برای ورایزن ساخته شده و سایر اپراتورهای آمریکایی، گوشی‌ای با یک چیپست اگزینوس دریافت کنند. در بیرون از منطقه آمریکای شمالی، دستگاه قطعا دارای یک چیپست اگزینوس ۹۸۲۰ و احتمالا یک مودم سامسونگ خواهد بود. گلکسی نوت ۱۰ پلاس نسخه 5G با حافظه رم حداکثر ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا یک ترابایت روانه بازار خواهد شد.

البته مشتریان آمریکایی لازم نیست حتما تا روز ۲۳ آگوست صبر کنند، چراکه سامسونگ از قبل در حال قبول رزروهای این دستگاه بوده است. اولین معامله‌های صورت گرفته دارای تخفیف‌های ویژه‌ای هستند؛ مثلا اگر یک مدل 5G از ورایزن بگیرید، یک گلکسی نوت ۱۰ رایگان هم به شما تعلق خواهد گرفت، یا اگر یک دستگاه از آن را از طریق سایت Best Buy رزرو نمایید، می‌توانید در خرید شارژر بی‌سیم Duo سامسونگ، ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH