ال‌جی زمان و مکان عرضه پرچم‌دار آینده خود با نمایشگر دوگانه را اعلام کرد

کمپانی ال‌جی مایل به اتلاف وقت نیست و تنها چند ساعت پس از طرح نام اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده این برند در جریان شایعات، کمپانی کره‌ای، خبر عرضه قریب‌الوقوع این هندست را موردتایید قرار داد. ظاهرا همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ اسمارت‌فون ال‌جی V60 ThinQ 5G طی روز 6 سپتامبر و ضمن برگزاری نمایشگاه IFA در شهر برلین معرفی خواهد شد. اگرچه به لحاظ فنی، کمپانی هنوز حتی به نام گوشی پیشرفته آینده خود نیز اشاره نکرده است.

البته ال‌جی در زمینه اعلام مشخصات کلیدی گوشی V60 که به تمایز هرچه بیش‌تر آن از سایر پرچم‌داران اندرویدی عرضه شده طی پاییز پیش رو کمک می‌کنند؛ چندان مخفی‌کاری نکرده است. ویدیوی 20 ثانیه‌ای مربوط به دعوت‌نامه رویداد 6 سپتامبر، خبر بازگشت مجدد نمایشگر دوگانه عرضه شده به‌همراه اسمارت‌فون V50 ThinQ 5G با ساختار و اصلاحات جالب‌توجه را به‌صراحت اعلام می‌کند.

جهت اطلاع افراد ناآشنا با کیس نمایشگر دوگانه (یا حتی خود گوشی ال‌جی V50) بایستی خاطرنشان کرد که این طرح مفهومی از ساختار بسیار ساده‌ای برخوردار است. کاربران با باز کردن این دستگاه قدرتمند به‌آسانی می‌توانند اندازه نمایشگر آن‌را 2 برابر نمایند. این قابلیت در برخی سناریوهای گیمینگ سنگین و خاص و همچنین بعضی موارد کاربری عمومی چندبرنامگی مفید واقع می‌شود. اساسا این مشخصه به منزله پاسخ مقرون‌به‌صرفه و تا حدودی محتاطانه ال‌جی به اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت X قلمداد می‌شود. این الگو، انعطاف‌پذیری مشابه با یک دستگاه تاشو حقیقی ارایه می‌دهد؛ اما از روشی با یکپارچگی بسیار پایین‌تر استفاده می‌کند.

از سوی دیگر، ال‌جی V50 ThinQ و نمایشگر دوگانه همراه آن در واقع چند ماه پیش در دسترس مشتریان قرار گرفتند. اما بنابر برخی دلایل، ال‌جی هرگز کیس نمایشگر دوگانه را به‌عنوان یک ابزارجانبی در ایالات‌متحده عرضه نکرد. در حال حاضر برخی شواهد نشان می‌دهند که نمایشگرهای دوگانه انعطا‌ف‌پذیر قادر خواهند بود تا تمام دنیا را تحت سیطره خود قرار دهند. موضوع حتی جالب‌توجه‌تر این‌که اسمارت‌فون ال‌جی V60 ThinQ ظاهرا مجهز به نمایشگر سوم نیز خواهد بود.

اکنون پیرامون یک پنل خارجی باریک صحبت می‌کنیم. به لطف وجود این نمایشگر، کاربران قادر خواهند بود تا بدون تخلیه سریع شارژ باتری هندست خود به بررسی زمان و تاریخ بپردازند. این مشخصه، خاطره نمایشگر دوم به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های ال‌جی V10 (محصول سال 2015) و ال‌جی V20 (تولید سال 2016) را در ذهن زنده می‌کند. با این‌حال اکنون مشخص نیست که آیا نمایشگر سوم اسمارت‌فون ال‌جی V60 ThinQ 5G قادر به نمایش اطلاعات بیش‌تری نظیر اعلان‌های مختلف، هشدارها، آیتم‌های تقویم یا پیش‌نمایش پیام‌های دریافتی خواهد بود یا خیر. به‌هرحال همگی کنجکاو هستیم تا ببینیم که ال‌جی طرح مفهومی نمایشگر دوگانه را به چه ترتیبی اصلاح نموده و ارتقاء خواهد داد. به‌خاطر داشته باشید که مراسم ویژه ال‌جی، ساعت 10 صبح روز 6 سپتامبر به وقت برلین (معادل 4 صبح به وقت منطقه شرقی) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH