خسارت ارزش افزوده که به صورت ناخواسته بر روی سیم کارت مشتریان فعال می‌شود، وارد یک جنگ تمام عیار شده است. وی حالا از تصمیم جدید دولت برای تع قطعی رومینگ ملی نسل چهارم وزیر ارتباطات اینترنت رایگان

هدیه ویژه اینترنت رایگان یکساله برای خبرنگاران توسط دولت!

17 مرداد برای خبرنگاران یک روز خاص و ویژه محسوب می‌شود و معمولا در این روز هدایای مختلفی را دریافت می‌کنند، ولی چندسالی است که دولت نیز دست به جیب شده و هدایای جالبی را برای این قشر از جامعه در نظر می‌گیرد. در سال جاری نیز دولت تصمیم به ارائه اینترنت رایگان گرفته است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصاحبه‌ای پیرامون روز خبرنگار گفت: با رئیس جمهور هماهنگی‌های لازم انجام شده تا اینترنت رایگان بر روی خط موبایل خبرنگاران فعال شود. سایت ثبت نام اینترنت رایگان برای این قشر به زودی راه اندازی خواهد شد و به صورت عمومی اعلام می‌شود تا با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات، خبرنگاران برای دریافت هدیه دولت اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: خبرنگاران عضو مهمی از جامعه تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات کشور هستند و نقش حیاتی در این زمینه دارند. البته ابزار آنها عوض شده و از کاغذ و قلم به فضای مجازی تغییر یافته است. در مورد هدیه دولت نیز وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات، هماهنگی‌هایی پیرامون لیست افراد مشمول خواهند داشت چرا که در حال حاضر چیزی در حدود 6500 نفر در وزارت ارشاد ثبت نام کرده‌اند ولی فعالان این حوزه، چیزی بالغ بر دو برابر این عدد است و باید به استاندارد خاصی در تعداد مشمولین برسیم. این هدیه بر روی خط موبایل خبرنگاران فعال می‌شود و پروسه فعال‌سازی آن سریعا پس از ثبت نام انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH