نوکیا

اطلاعات جدید نوکیا از کنفرانس خبری خود در نمایشگاه IFA 2019

به فاصله یک روز پس از این که نام شرکت HMD Global در لیست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه IFA 2019 دیده شد، این شرکت فنلاندی با تایید این موضوع جزییات بیشتری را در خصوص کنفرانس خبری خود ارایه کرد. شرکت تولیدکننده گوشی‌های نوکیا پنجم سپتامبر ساعت 4 بعد از ظهر به وقت اروپا در برلین کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. البته مشخص نشده است که باید منتظر چه نوع خبرهایی باشیم و شرکت تنها در این خصوص اعلام کرده است که “منتظر باشید”. در هر صورت، بر اساس اخبار و شایعات می‌توان گفت HMD Global با دست پر و برای رونمایی از چندین محصول جدید آماده خواهد بود.

نوکیا

در حالی که به صورت سنتی از جانشینان اسمارت‌فون‌های نوکیا 5.1 و 6.1 به ترتیب در ژانویه و مه رونمایی می‌شود، شاید شرکت تصمیم به بازنگری در تاریخ‌های مد نظر و تغییر این چرخه کرده باشد. البته طراحی و تولید هندست‌های نوکیا 5.2 و 6.2 به صورت رسمی توسط شرکت تایید نشده است، اما گزارش‌های فراوانی از وجود این دو دستگاه منتشر شده و به نظر می‌رسد IFA 2019 مکان و زمان بسیار مناسبی برای رونمایی از این محصولات باشد.

از طرف دیگر باید منتظر نوکیا 7.2 نیز باشیم. مدل حال حاضر از این خانواده در ماه اکتبر رونمایی شد، اما ظاهرا رونمایی از نسخه جدید همراه با دیگر گوشی‌های گفته شده خواهد بود. در حال حاضر خبر دیگری در خصوص وجود اسمارت‌فون‌های بیشتر برای معرفی و رونمایی توسط شرکت وجود ندارد. به جز شرکت فنلاندی، ال‌جی نیز حضور خود در نمایشگاه IFA 2019 را تایید کرده است و باید منتظر سونی و هواوی نیز باشیم. بر اساس شنیده‌ها، ال‌جی در این نمایشگاه از اسمارت‌فون‌های G8X تینکیو و V60 تینکیو رونمایی می‌کند و سونی نیز با محصولات جدیدی از خانواده اکسپریا 20 حضور خواهد داشت. همچنین هواوی نیز از نسل جدید پردازنده‌های خود تحت عنوان کایرین 990 رونمایی خواهد کرد.

2 در مورد “اطلاعات جدید نوکیا از کنفرانس خبری خود در نمایشگاه IFA 2019”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH