گلکسی A90

نسخه 5G اسمارتفون گلکسی A90 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

پس از این که اسمارتفون سامسونگ گلکسی A90 موفق به اخذ تاییدیه‌ وای‌فای شد و در لیست نتایج گیک‌بنچ نیز به نمایش درآمد، نوبت به دریافت تاییدیه بلوتوث دستگاه رسید. درحال حاضر، این تلفن تاییدیه‌های اتحادیه وای‌فای و گروه ویژه بلوتوث را دریافت کرده است. بنابراین طبق احتمالات، به زمان عرضه گلکسی A90 نزدیک می‌شویم. این اسمارتفون به عنوان برترین عضو خانواده گلکسی A درنظر گرفته شده است.

نکته جالب درباره این تلفن که در سایت گروه ویژه بلوتوث مشاهده شده، دو مدل متفاوت آن است. این گوشی با شماره مدل‌های SM-A908B و SM-A908N در وب‌سایت بلوتوث رویت شده است. حتی یکی از شماره مدل‌ها با شماره مدلی که در سایت اتحادیه وای‌فای وجود دارد، مطابقت دارد و ما احتمال می‌دهیم که این هندست در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار شود. به غیر از اینکه تلفن مذکور از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد، هیچ اطلاعات اضافه‌ای از آن در سایت بلوتوث وجود ندارد.

شایعات و اخبار فراوانی درباره مشخصات فنی گلکسی A90 وجود دارد. اما تا جایی که ما می‌دانیم، این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 بوده و رم 6 گیگابایتی نیز در کنار آن تعبیه شده است. اگرچه شایعات مختلفی در بخش رم و حافظه داخلی نسخه‌های 4G و 5G وجود دارند، اما این احتمال هم وجود دارد که مشخصات پردازنده و رم هردو نسخه 4G و 5G یکی باشند.

حتی احتمال دارد که دوربین نسخه 5G نیز با نسخه معمولی فرق داشته باشد. در حقیقت، دوربین نسخه 5G با سه لنز 48، 12 و 5 مگاپیکسل در بدنه پشتی دستگاه قرار دارد و نسخه معمولی هم از همان دوربین سه‌گانه با لنز‌ها 48، 8 و 5 مگاپیکسل بهره خواهد برد. همانطور که مشاهده می‌کنید، تفاوت محسوسی در بخش دوربین نسخه‌های مختلف گلکسی A90 وجود ندارد.

باتری تلفن با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر وظیفه تامین انرژی چیپست و نمایشگر سوپر‌آمولد 6.7 اینچی از نوع Infinity-U را بر عهده دارد. این صفحه‌نمایش مجهز به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است.

برخی از افراد معتقدند که دوربین این تلفن از نوع همان دوربین چرخشی گلکسی A80 خواهد بود، اما شایعات جدید نشان می‌دهند که احتمال استفاده از این نوع دوربین در گلکسی A90 بسیار ضعیف است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH