سامسونگ در حال کار بر روی اسمارت‌فون جدید گلکسی M90

آیا باید منتظر یک گوشی پریمیوم با قیمتی بسیار کم از طرف سامسونگ باشیم؟ به نظر می‌رسد این بهترین تعریف از اسمارت‌فون جدید گلکسی M90 است. اطلاعات خاصی در مورد این هندست در دسترس نیست و حتی باید گفت این اولین بار است که رقم دیجیتالی کنار حرف M تا این حد بالا رفته است! در هر صورت این اطلاعات در پست توییتری فردی که در این زمینه چندان شناخته شده نیست، به دست می‌آید.

همانطور که اشاره شد در حال حاضر خبری از مشخصات و قابلیت‌های گلکسی M90 در دست نیست و تنها باید به شماره مدل SM-M905F و اسم رمز R6 اکتفا کنیم. البته در همان توییت اشاره می‌شود که اسمارت‌فون جدید کره‌ای‌ها شباهت زیادی به گلکسی A90 خواهد داشت. همانطور که اطلاع دارید هنوز از اسمارت‌فون گلکسی A90 به صورت رسمی رونمایی نشده است.

گلکسی M90

در شایعات و اخبار شاهد انتشار مشخصات و قابلیت‌های مختلف برای گلکسی A90 هستیم و اگر شباهت بین این هندست و گلکسی M90 را باور کنیم، باید گفت گوشی جدید سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 855 و حتی قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد شد. در هر صورت در روزهای آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد این اسمارت‌فون مرموز باشیم و شاید در سه ماهه مالی چهارم سال جاری شاهد ورود رسمی آن به بازار نیز باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH