گیمرها خوش‌حال باشند؛ آمازون یک کنسول بازی اندرویدی معرفی خواهد کرد!

amazon-android-gaming-console (1)

برطبق گزارش‌ها تازه، آمازون در تلاش است تا یک کنسول بازی مبتنی بر سیستم عامل اندروید را با قیمتی کم‌تر از 300 دلار، در سال 2014 عرضه نماید. این کنسول، هنوز نام مشخصی ندارد و سرگرمی‌هایی را نظیر بازی، موسیقی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را در اختیار صاحبان خود می‌گذارد. کنسول جدید آمازون توسط شاخه‌ی فنی این کمپانی طراحی شده است.

این کنسول بازی، توسط پردازنده کوالکام Snapdragon پشتیبانی می‌‎شود. همچنین از منابع مختلف شنیده‌ می‌شود که کمپانی آمازون توانسته تا نظر مساعد برخی از توسعه دهندگان را برای تولید بازی، برای این کنسول جلب نماید. کنسول آمازون هم‌اکنون رقبای قدرتمندی نظیر OUYA  را پیش روی خود دارد و به‌زودی، باید با کنسول‌های BlueStacks GamePop و GamePop Mini رقابت نماید.

احتمالا کمپانی آمازون، کنسول بازی جدید خود را با قیمتی رقابتی و زیر 300 دلار عرضه خواهد کرد. همچنین در خبرهایی، مشخص شده که این کمپانی به‌تازگی، در تلاش است تا برنامه نویسان و توسعه‌‎دهندگان با سابقه‌ی صنعت را به استخدام استودیو بازی سازی خود در بیاورد. به نظر شما شانس این کنسول برای موفقیت چه‌قدر خواهد بود؟! آیا باید منتظر ارائه‌ی عناوین خاص و استثنائی برای کنسول/ ست‌‌ آپ باکس آمازون باشیم؟!

1 در مورد “گیمرها خوش‌حال باشند؛ آمازون یک کنسول بازی اندرویدی معرفی خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH