پوشیدنی اپل

سوددهی محصولات پوشیدنی اپل به‌زودی بیشتر از آی‌پد و مک‌بوک خواهد شد!

براساس گزارشی که به‌تازه‌گی منتشر گردیده، کسب‌وکار محصولات پوشیدنی اپل که شامل اپل واچ، ایرپاد، هوم‌پاد و اکسسوری‌های شرکت می‌شود، از نظر سوددهی، جای آی‌پد و مک‌بوک را تا پایان سال ۲۰۲۰ خواهند گرفت.

تحلیل و آنالیز کسب‌وکار محصولات پوشیدنی اپل معمولا مشکل است، چراکه شرکت آمار تعداد دستگاه‌های فروش رفته برای هر محصول را منتشر نمی‌کند. اما گزارش جدیدی که توسط Above Avalon در وب‌سایت 9to5Mac منتشر گردیده، مدعی شده است که توانسته با استفاده از یک مدل مالی دقیق و پی‌گیری گفته‌های اپل، تصویر واضح‌تری از رقم فروش پوشیدنی‌های شرکت را در اختیار قرار دهد.

پوشیدنی اپل

از نقطه نظر سوددهی، پوشیدنی‌های اپل با رشد سالانه ۵۵ تا ۶۰ درصدی، حدود ۱۶ میلیارد دلار برای شرکت سودآوری داشته‌اند. با این روند، سوددهی پوشیدنی‌های اپل تا اواخر سال ۲۰۲۰ بیشتر از آی‌پد و مک خواهد شد و بعد از آیفون و سرویس‌های اپل، جایگاه سوم را به خود اختصاص خواهند داد. نکته جالب این است که پوشیدنی‌ها از ابتدای سال ۲۰۱۹ میزان درآمد بیشتری را نسبت به سرویس‌های اپل داشته‌اند.

در بین محصولات پوشیدنی اپل که شامل اپل واچ، ایرپاد، هوم‌پاد و اکسسوری‌های شرکت می‌شوند، اپل واچ و ایرپاد با فروش بالای ۶۰ میلیون دستگاه از مجموع کل ۷۰ میلیون دستگاه پوشیدنی فروخته شده اپل، بسیار بالاتر از دو تای دیگر قرار گرفته‌اند.

اپل همچنین گفته است که می‌خواهد در آینده نزدیک، به رقم تعداد فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه برای هر کدام از محصولات اپل واچ و ایرپاد دست یابد. اما به نظر می‌رسد که ایرپادهای بی‌سیم اپل، با وجود آنکه اخیرا به مجموعه پوشیدنی‌های شرکت پیوسته‌اند، زودتر از اپل واچ به این میزان فروش برسند.

بنابراین سوددهی پوشیدنی‌های اپل به احتمال زیاد تا پایان سال ۲۰۲۰ فراتر از دستگاه‌های آی‌پد و مک‌بوک خواهد شد و اگر این محصولات بتوانند روند فعلی خود را ادامه دهند، خواهند توانست جای کسب‌وکار سرویس‌های اپل را هم که در حال‌حاضر بعد از گوشی‌های آیفون در رده دوم سودآوری قرار دارند، بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH