سمینار بزرگ نظام صنفی رایانه‌ای در برج میلاد برگزار شد

nezam-senfi

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، دومین گردهمایی بزرگ اعضای خود را با حضور پرشور 1000نفر از مدیران خصوصی و دولتی فناوری اطلاعات برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این گردهمایی بزرگ،  دیروز هفتم بهمن‌ماه، با حمایت انحصاری شرکت رایتل در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم با شکوه ، علاوه بر مقامات بلندپایه دولتی ICT ، 1000نفر از مدیران شرکت‌های عضو سازمان نصر تهران حضور یافتند.

آزاده داننده، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، ابوالحسن فیروزآبادی ،قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه و رئیس هیات مدیره‎  شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و  نصر الله جهانگرد ، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به سخنرانی در جمع حاضران پرداختند.

“مجید صدری” مدیرعامل رایتل و عضو هیات مدیره سازمان نصر تهران،  محمود خسروی  معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت،  لطف الله سبوحی، قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همچنین تنی چند از مدیران ارشد فعلی و سابق وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات، از دیگر حاضران در این گردهمایی بودند.

در این مراسم که با هدف افزایش سطح مشارکت اعضای سازمان نصر تهران برگزار شد، محمد‌علی گودرزی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان خود ، افشین کلاهی، رئیس مجمع تشکل‌های ICT اتاق بازرگانی ایران، معاونان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دبیران ادوار شورای عالی انفورماتیک و  روسای سابق و فعلی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور حضور یافتند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در گردهمایی بزرگ اعضای صنف تاکید کرد بخش خصوصی با اتکا بر اتحاد و توانایی‌های خود  قادر به حل بسیاری از مشکلات است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، آزاده داننده که در دومین گردهمایی بزرگ اعضا و در حضور یک هزار مدیر خصوصی و دولتی سخن می‌گفت، بر عزم و تلاش سازمان نصر برای ظرفیت‌سازی و بهبود فضای ICT کشور تاکید کرد.

داننده با اشاره به هدف برگزاری دومین گردهمایی بزرگ سازمان نصر تهران گفت: افزایش مشارکت و ایجاد نشاط صنفی میان اعضا مهم‌ترین دلیل برگزاری این مراسم بوده است و خوشبختانه این دورهاز گردهمایی  نیز همچون دور اول با استقبال پرشور اعضا روبه‌رو شد.

او به تشریح  اهداف سازمان و حمایت شرکت رایتل ازبرگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: ما از گذشته به دنبال ایجاد  فضای مشترک همکاری بودیم و رایتل نیز به دنبال زمانی بود تا بتواند ظرفیت‌های خود را به فعالان حوزه فناوری اطلاعات در کشور معرفی کند. امیدواریم این گردهمایی بتواند فضای مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها در جهت توسعه کسب و کار IT باشد.

رئیس سازمان نصر تهران ادامه داد: تلاش سازمان همواره بر این بوده که مشکلات و مسائل  اعضای صنف را برطرف کند تا بدین وسیله فضای IT در کشور بهبود یابد.

داننده ضمن اظهار امیدواری از تحقق وعده‌های دولت گفت: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و عملی شدن وعده‌ها ، بخش خصوصی  مجال و فضای بیشتری برای توسعه پیدا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH