ستاره‌های سرخ بر دوش سیلیکون پاور!

کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح محصولات حافظه در دنیا، بار دیگر در مراسم  China Red Star Design Award 2013 شگفتی‌ساز شد و جوایز این رخداد بزرگ را درو کرد. محصولات مبتکرانه این کمپانی با طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالای خود موفق شدند چهار جایزه این رخداد را به خود اختصاص دهند که عبارتند از: فلش مموری‌های Touch 825، Jewel J10 و Jewel J05 و هارد اکسترنال Stream S03.

گفتنی است که محصولات این کمپانی اخیرا موفق به دریافت هفت جایزه مهم در Taiwan Excellence 2014 شد و درخشش تازه آن انگیزه‌ای شد برای متخصصین این کمپانی تا تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت‌تر به کار گیرند.
جایزه ستاره سرخ طراحی چین در سال 2006 میلادی و توسط انجمن طراحی صنعتی چین و مرکز طراحی صنعتی پکن و با هدف توسعه صنعت طراحی آن کشور و ایحاد بستر مناسب برای همکاری‌های بیشتر طراحان جهانی آغاز به کار کرد و اکنون از جمله جوایز معتبر دنیا در این صنعت شناخته می شود. در مراسم امسال، 5567 محصول شرکت داشتند که تنها 300 قطعه موفق به دریافت جایزه شدند و در چنین رقابت تنگاتنگی، باز هم محصولات سیلیکون پاور خوش درخشیدند.

فلش Touch 825

چرخش 360 درجه بدنه برای حفاظت از پورت USB و بدنه یکدست ساخته شده از استیل ضد لک از جمله مشخصه‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

touch825

فلش Jewel J10

بدنه ساخته شده از استیل ضد لک، طراحی زیبا، فناوری USB 3.0 COB، وزن پایین (3.1 گرم) و مقاومت دربرابر آب، گرد و غبار و لرزش از جمله ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

jewelj10

Jewel J05

طراحی منحصربفرد قفلی شکل، بدنه ساخته شده از پلاستیک فشرده و فناوری Micro COB  مهم‌ترین مشخصات این محصول را تشکیل می‌دهند. گفتنی است که این فلش فاقد هرنوع درپوش است و به همین دلیل کاربران آن دیگر نگران گم کردن درپوش آن نخواهند بود.

jewelj05

هارد اکسترنال Stream S03 

طراحی خمیده، بدنه مات، لامپ LED  و مهم‌تر از همه اینترفیس پر سرعتUSB 3.0  مهم‌ترین امکانات این محصول را تشکیل می‌دهد. گفتنی است که کلیه این محصولات توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه می‌شوند.

streams03

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH