رابط کاربری پلی استور

گوگل انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری جدید پلی استور را از سر گرفت!

در اوایل سال جاری میلادی خبری منتشر شد مبنی بر این که گوگل رابط کاربری جدیدی برای پلی استور طراحی کرده است و آن را در قالب به‌روزرسانی ارایه خواهد کرد. انتشار این آپدیت از ماه مه آغاز و تا ماه ژوئن نیز ادامه پیدا کرد اما در نهایت توسط شرکت متوقف شد. بسیاری از افرادی که این به‌روزرسانی را دریافت و نصب کرده بودند، به ناگهان متوجه شدند که رابط کاربری سابق پلی‌استور دوباره سر جای خود برگشته است.

در هر صورت حالا گزارش جدیدی منتشر شده و براساس آن ظاهرا عرضه به‌روزرسانی از سر گرفته شده است. این آپدیت شامل متریال دیزاین جدید و همچنین استفاده از فونت Google Sans می‌شود. موردی که اعتراض برخی کاربران را در پی داشته، افزایش مناطق سفید در پلی استور است که گاهی اوقات چشمان کاربر را آزار می‌دهد. با وجود آن که این نرم‌افزار فاقد حالت تیره است، اما نزدیک شدن به زمان عرضه اندروید Q بسیاری را امیدوار کرده است که این مشکل نیز با تم تیره کلی نسخه جدید سیستم عامل گوگل حل شود.

یکی از بهترین تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری جدید پلی استور مربوط به انتقال تب دسته‌بندی نرم‌افزاری از بالا به پایین است. حالا انتخاب کتگوری مورد نظر برای کاربران بسیار راحت‌تر شده است. در این بین تب موسیقی دیگر بین دسته‌بندی‌ها دیده نمی‌شود، اما جای نگرانی چندانی وجود ندارد، چرا که می‌توان آن را در منوی اسلایدی سمت چپ پیدا کرد. به‌روزرسانی جدید پلی استور هنوز در تمام مناطق منتشر نشده است، اما با توجه به روند پیش رو، با کمی صبر خواهید توانست از این آپدیت به صورت تمام و کمال بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH