اسمارت‌فون پایین‌رده هواوی AMN-AL10 در وب‌سایت TENAA رویت شد

بر اساس فهرست جدیدا منتشر شده در پایگاه‌داده وب‌سایت TENAA، کمپانی هواوی احتمالا به‌زودی از یک دستگاه پایین‌رده جدید رونمایی خواهد کرد. این گوشی با شماره مدل AMN-AL10 احتمالا متعلق به یکی از سری‌های Y یا Enjoy هواوی است.

هواوی AMN-AL10 مجهز به یک نمایشگر 5.71 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس است. پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز به‌همراه 2 یا 3 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقا، سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند.

دوربین منفرد 13 مگاپیکسلی به‌همراه یک فلاش LED در قسمت پشتی دستگاه مستقر شده است. در این میان از اسکنر اثرانگشت هیچ خبری نیست؛ اما به‌کارگیری مشخصه فیس آنلاک، امری محتمل است. دوربین سلفی از یک حسگر 5 مگاپیکسلی تشکیل شده؛ اما برخلاف برخی هندست‌های پیش‌تر مشاهده شده، این دوربین فاقد فلاش LED خواهد بود.

اسمارت‌فون هواوی AMN-AL10 مجهز به یک باتری 2920 میلی‌آمپرساعتی است و سیستم‌عامل اندروید 9 پای را اجرا می‌کند. این هندست با رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای کهربایی و سبز فیروزه‌ای عرضه خواهد شد. وزن دستگاه معادل 146 گرم و ابعاد آن برابر با 147.13 در 70.78 در 8.45 میلی‌متر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH