ردمی نوت 8 پرو

اولین تصویر ثبت‌شده توسط سنسور 64 مگاپیکسلی ردمی نوت 8 پرو را مشاهده کنید

همانطور که می‌دانید، علاوه‌بر برند ریل‌می (Realme)، اسمارتفون ردمی نوت 8 پرو نیز از سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ بهره خواهد برد. پس از معرفی سنسور 64 مگاپیکسلی توسط سامسونگ، شرکت‌های زیادی وارد میدان رقابت شدند تا به اولین شرکتی تبدیل شوند که از این سنسور در اسمارتفون‌های خود استفاده می‌کنند. برند ریل‌می  اولین برندی است که از سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ در اسمارتفون جدید خود استفاده خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که اسمارتفون ردمی نوت 8 پرو (Redmi Note 8 Pro) نیز به این سنسور مجهز است.

تنها چند روز مانده به معرفی این تلفن، لو وی‌بینگ، مدیر برند ردمی، با انتشار تصاویری ثبت‌شده توسط دوربین ردمی نوت 8 پرو در شبکه اجتماعی Weibo به تمامی اخبار و شایعات پایان داد. در این تصویر می‌توان عکسی را که توسط سنسور 64 مگاپیکسلی نوت 8 در یک بنر سه متری چاپ شده است، مشاهده کرد. کیفیت تصویر چاپ‌ شده بسیار بالا بوده و عبارت‌های “64MP QUAD CAMERA” و “REDMI NOTE 8 SERIES” در گوشه پایینی بنر قابل مشاهده هستند.

به نظر می‌رسد که در دوربین ردمی نوت 8 پرو یک سنسور Tetracell قرار دارد. در واقع این سنسور با تولید تصاویر 16 مگاپیکسل و ترکیب 4 به 1 پیکسل‌ها باعث افزایش وضوح تصویر و کیفیت آن می‌شود.

به عنوان نمونه، شما می‌توانید با بزرگنمایی تصویر زیر، جزییات بسیار دقیقی را از دفاتر بالای برج دی وانگ در این تصویر مشاهده کنید. درحالی که نمی‌توان درباره کیفیت نهایی دوربین دستگاه قضاوت کرد، اما هم‌اکنون نیز نتایج امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

دوربین نوت 8 به زوم 25 برابری مجهز خواهد بود و از جدیدترین چپیست شرکت مدیاتک با نام Helio G90T استفاده می‌کند. پرچمدار سری نوت ردمی در تاریخ 29 اوت معرفی خواهد شد.

2 در مورد “اولین تصویر ثبت‌شده توسط سنسور 64 مگاپیکسلی ردمی نوت 8 پرو را مشاهده کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH