خسارت ارزش افزوده که به صورت ناخواسته بر روی سیم کارت مشتریان فعال می‌شود، وارد یک جنگ تمام عیار شده است. وی حالا از تصمیم جدید دولت برای تع قطعی رومینگ ملی نسل چهارم وزیر ارتباطات اینترنت رایگان

دلیل قطعی و اختلال امروز اینترنت در سراسر کشور چه بود؟

اختلال اینترنت در ساعاتی امروز جمعه یکم شهریورماه 1398 باعث شد تا بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق اعتراض کرده و به همین دلیل وزیر ارتباطات در توئیتی از علت عجیب این قطع شدن پرده برداشت!

به گزارش آی‌تی‌رسان، کاربران اینترنتی کشورمان در ساعاتی از امروز شاهد اختلالات شدید در وضعیت اینترنت بودند که این موضوع موجبات واکنش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشورمان را به همراه داشت. ایشان که در توئیتر غالبا با عبارت “وزیر جوان” مورد خطاب قرار می‌گیرد، در پاسخ به صدها توییت در این مورد گفت که علت اصلی قطعی امروز اشتباه شرکت زیرساخت بوده است!

نکته جالب‌تر اینکه وزیر ارتباطات از معذرت‌خواهی مدیران خبر داده ولی این موضوع را کافی ندانسته و جریمه سنگینی را برای هیات مدیره و مدیران مربوطه در نظر گرفت که طبق توییت مذکور، کارانه این ماه مدیران شرکت زیرساخت لغو شده و به نوعی مدیران آن را نقره داغ کرد!

قطعی اینترنت

3 در مورد “دلیل قطعی و اختلال امروز اینترنت در سراسر کشور چه بود؟”

  1. عزیزم این مسایل ربطی به داخل ایران ندارد چرا که این مسایلی در مورد تحریمها است مشکل 4 روزه ایجاد شده پس انقدر کلاه سر مردم نگذارید حقیقت رو اعلام کنید نه اینکه بگید مقصر اقای فلانی است اگه اینطور نبود سایتهایی مانند ورزش3 سریع باز نمیشد و سایهایی مانند غشاخخ مشکل زیادی داشت

    3
    15

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH