فهرست مشخصات و قیمت اسمارت‌فون ردمی نوت 8 پرو لو رفت

اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو در روز 29 آگوست معرفی خواهند شد. دوربین سه‌گانه مدل پرو مجهز به یک ماژول 64 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که نسخه معمولی در عوض از یک حسگر 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. شیائومی ضمن اعلام جزئیات بیش‌تر پیرامون این هندست‌ها خاطرنشان کرده که نسخه‌های معمولی و پرو به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 665 و هلیو G90T استفاده می‌کنند.

کلیه مشخصات غیررسمی لو رفته پیرامون ردمی نوت 8 پرو در جدول زیر نمایش داده شده است. قیمت‌گذاری هندست‌های نوت 8 و نوت 8 پرو نیز در جدولی مجزا ارایه شده است.

مشخصات لو رفته اسمارت‌فون ردمی نوت 8 پرو

بر اساس اطلاعات جدول، ردمی نوت 8 پرو به‌همراه یک نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن +1080p عرضه خواهد شد. روکش گوریلا گلس 5 از نمایشگر گوشی محافظت نموده و ناچ قطره‌ای شکل مربوط به دوربین جلویی نیز در بخش فوقانی صفحه‌نمایش مستقر خواهد شد. این هندست با توجه به وزن 199 گرمی خود تا حدودی بزرگ به‌نظر می‌رسد.

پیکره‌بندی دوربین از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی GW1 ساخت سامسونگ (با اندازه 1/1.7 اینچ و پیکسل‌های 0.8 میکرونی)، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی (با فاصله کانونی 2 سانتی‌متری) و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. مدل غیر پرو نیز احتمالا مجهز به سخت‌افزار مشابهی بوده و تنها در عوض ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی از یک نمونه 48 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. این مدل از شباهت فراوانی با هندست‌های جدید برند Realme برخوردار است.

باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی از طریق یک شارژر USB با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع حداکثر 18 واتی شارژ می‌شود. این شارژر از استانداردهای +QC4.0 و Pump Express پشتیبانی می‌کند. فرآیند شارژ از طریق یک درگاه USB-C انجام خواهد شد و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در کنار آن قرار می‌گیرد (این موضوع در تیزرهای رسمی نیز کاملا مشهود است).

پیکره‌بندی پایه اسمارت‌فون ردمی نوت 8 پرو از تراشه هلیو G90T به‌همراه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. قدرتمندترین پیکره‌بندی این هندست از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی برخوردار است. ردمی نوت 8 نیز تنها با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. قیمت‌گذاری مدل‌های فوق به شرح زیر خواهد بود:

جدول قیمتی لو رفته نیز در ادامه قابل مشاهده است:

جدول قیمتی لو رفته مربوط به اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو

بسته‌بندی ردمی نوت 8 پرو که توسط Lu Weibing؛ مدیرعامل برند ردمی منتشر شده است

در عین‌حال شیائومی تصویر رسمی مربوط به بسته‌بندی ردمی نوت 8 پرو را منتشر نموده است. البته این تصویر به جزئیات چندانی اشاره نمی‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH