موتورولا احتمالا گوشی موتو G8 پلی خود را بدون تراشه کوالکام و با باتری بزرگ‌تر عرضه می‌کند

براساس پیش‌بینی‌ها، موتورولا تا سال آینده از سری جدید اسمارت‌فون‌های میان‌رده خود رونمایی نخواهد کرد؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که اکنون کمپانی آمریکایی بر روی سری موتو G8 خود کار نمی‌کند. اگرچه تا موعد رونمایی رسمی از این هندست‌ها هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است؛ اما نخستین جزئیات پیرامون برنامه‌های موتورولا برای برخی گوشی‌های آینده این برند منتشر شده است.

اسمارت‌فون موتورولا موتو G7 پلی

کاربران حاضر در انجمن XDA Developers گزارش می‌دهند که حداقل یکی از اسمارت‌فون‌های آینده موتورولا موسوم به موتو G8 پلی دیگر از پردازنده ساخت شرکت کوالکام استفاده نخواهد کرد. در عوض موتورولا قصد دارد از تراشه‌های هلیو P60 یا هلیو P70 ساخت کمپانی مدیاتک بهره‌برداری نماید.

از سوی دیگر با توجه به شایعات مطرح شده انتظار می‌رود که موتو G8 پلی به‌همراه یک باتری بسیار بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپرساعتی که در مقایسه با باتری موجود در گوشی موتو G7 پلی فعلی حدودا 1000 میلی‌آمپرساعت قوی‌تر است؛ ارایه شود. بعلاوه این هندست از 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد که تقریبا تمامی قسمت‌های گوشی (از جمله حافظه و باتری) در مقایسه با مدل فعلی، پیشرفت محسوسی را تجربه خواهند کرد. اگرچه در خصوص پردازنده به‌کارگیری شده در این هندست نمی‌توان به‌طور قطعی اظهارنظر کرد.

بعلاوه با توجه به بازار هدف، موتو G8 پلی از اتصال NFC (ارتباط برد نزدیک) و قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان برخوردار خواهد بود. نسخه تک سیم‌کارت این هندست فاقد اتصال NFC است. اکنون مدت‌هاست که موتورولا تصمیم دارد گوشی موتو G8 پلی را در مناطق آمریکای لاتین، کشورهای حوزه آسیا پاسیفیک و اروپا عرضه نماید. اما در خصوص زمان عرضه احتمالی این اسمارت‌فون در ایالات‌متحده هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH