تصاویر اسمارت‌فون آینده موتورولا مجهز به دوربین چهارگانه منتشر شد

چند هفته پیش اعلام شد که گوشی چهار دوربینه برند موتورولا از 2 نام مختلف تحت‌عنوان موتورولا وان پرو و موتورولا وان زوم بهره خواهد برد. ظاهرا ورژنی از گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید وان عرضه خواهد شد. این پدیده، دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید برای مدت 2 سال و بهره‌مندی گوشی از سیستم‌عاملی نزدیک به ورژن خام اندروید را تضمین می‌کند. این ورژن احتمالا وان پرو نام‌گذاری خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل دیگر این گوشی در قالب نسخه اختصاصی آمازون و احتمالا همراه با دستیار صوتی الکسا ارائه می‌شود. بعلاوه این هندست از اپلیکیشن‌های تحت مالکیت آمازون شامل Amazon Appstore میزبانی خواهد کرد. این مدل احتمالا با نام موتورولا وان زوم روانه بازار خواهد شد.

صرف‌نظر از این تفاوت‌ها هر 2 گوشی از مشخصاتی مشابه شامل نمایشگر ناچ‌دار 6.2 اینچی آمولد با رزولوشن 1080×2340 پیکسل بهره خواهند برد. نسبت ابعاد این نمایشگر معادل با 19.5:9 خواهد بود. پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 675 به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء، سایر مشخصات داخلی این هندست‌ها را تشکیل می‌دهند. علاقه‌مندان به ظرفیت‌های بالاتر حافظه می‌توانند از درگاه کارت میکرو اس‌دی با قابلیت پشتیبانی از حافظه حداکثر 128 گیگابایتی استفاده کنند. هر 2 گوشی مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و انرژی موردنیاز خود را از طریق باتری‌های 4000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهند کرد. دوربین پشتی دستگاه از یک حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری، یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

تصاویر اسمارت‌فون‌های موتورولا وان پرو و وان زوم

پیش‌تر تصاویر مطبوعاتی مربوط به اسمارت‌فون‌های موتورولا وان پرو و وان زوم منتشر شد و امروز نیز وب‌سایت Slashleaks یک جفت تصویر از پنل‌های جلویی و پشتی گوشی منتشر کرد. موتورولا به‌صورت آهسته و پیوسته در حال بازگشت به بازار است و در این میان بر روی مدل‌های پایین‌رده تا میان‌رده با برخی امکانات خاص نظیر باتری غول‌پیکر (موتو G7 پاور)، یک گوشی مجهز به دوربین اکشن با قابلیت ثبت تصاویر افقی حین حمل عمودی (موتورولا وان اکشن) و گوشی‌هایی با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه (موتورولا وان پرو/ وان زوم) تمرکز نموده است.

هندست‌های موتورولا وان پرو و وان زوم احتمالا طی هفته آینده و ضمن برگزاری نمایشگاه IFA در شهر برلین معرفی خواهند شد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که موتورولا بنا بر چه دلایلی برای 2 گوشی اساسا مشابه از اسامی متفاوتی بهره گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH