تصاویر رسمی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A90 5G لو رفت

از مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر عرضه اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A90 در سال جاری به گوش می‌رسد. این هندست برجسته‌ترین عضو خانواده گلکسی A خواهد بود. در حال حاضر گلکسی A80 جدیدترین عضو این سری به‌شمار می‌رود. گلکسی A90 از اتصال 5G پشتیبانی نموده و پیشرفته‌ترین گوشی گلکسی A تا به امروز محسوب می‌شود. در عین‌حال این هندست احتمالا مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ خواهد بود.

امروز یک تصویر تبلیغاتی ظاهرا رسمی که احتمالا از وب‌سایت شخصی سامسونگ استخراج شده، در کشور کره منتشر شده است. این تصاویر، دستگاهی با تمامی جوانب باشکوه آن‌را نمایش می‌دهند (اگرچه تصاویر از رزولوشن بسیار پایینی برخوردار هستند). در ادامه، این تصاویر حذف شدند. بر اساس تصویر مذکور، گلکسی A90 برخلاف گلکسی A80 از مکانیسم چرخشی که در صورت لزوم، دوربین‌های پشتی دستگاه را برای عکاسی سلفی مهیا می‌کنند، بهره نخواهد برد و در عوض به سراغ یک الگوی طراحی معمول‌تر خواهد رفت. بدین‌ترتیب این هندست از ناچ قطره‌ای شکل در بخش جلویی که از یک دوربین سلفی اختصاصی میزبانی می‌کند؛ استفاده خواهد کرد. بعلاوه دوربین‌های پشتی سه‌گانه گوشی نیز در ماژولی با چیدمان عمودی قرار می‌گیرند.

با توجه به تصویر مدل سفیدرنگ گوشی به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی این نسخه از رنگ‌آمیزی 2 رنگ استفاده می‌کند. بر اساس شایعات و اطلاعات لو رفته پیشین، گلکسی A90 از یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد؛ در حالی‌که دوربین اصلی پشتی دستگاه احتمالا مجهز به یک حسگر 48 مگاپیکسلی خواهد بود. بعلاوه یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی (احتمالا جهت سنجش عمق) نیز دوربین اصلی را همراهی خواهند کرد. از مدت‌ها پیش شایعاتی پیرامون مشخصه “Tilt OIS” منتشر شد؛ با این‌حال هنوز روشن نیست که استفاده از این مشخصه، دقیقا چه امکاناتی را به‌همراه خواهد داشت.

حداقل در برخی بازارها، گلکسی A90 5G از شماره مدل SM-A908N برخوردار خواهد بود. بر اساس نتایج بنچمارک پیشین انتظار می‌رود که این هندست از تراشه اسنپ‌دراگون 855 بهره‌برداری نماید. اگرچه به‌کارگیری تراشه پرچم‌دار در یک دستگاه سری گلکسی A احتمالا تا حدودی شگفت‌آور خواهد بود؛ اما با توجه به پشتیبانی گلکسی A90 از اتصال 5G، چنین اقدامی احتمالا ضروری بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH