لنوو A6 نوت

مشخصات اصلی لنوو A6 نوت مشخص شد

لنوو تصمیم دارد تا در تاریخ پنجم سپتامبر سه اسمارتفون جدید به بازار هند معرفی کند. این گوشی‌ها، لنوو Z6 پرو، لنوو K10 نوت و لنوو A6 نوت هستند. در آستانه عرضه این هندست‌ها، وب‌سایت Flipkart یک تصویر مرتبط با A6 نوت را منتشر کرده که مشخصات اصلی آن را آشکار می‌کند.

ما چند هفته پیش، به لطف رندرهای مطبوعاتی‌ که توسط نایب رییس خود لنوو انتشار یافت، ظاهر A6 نوت را رویت کردیم. این هندست، در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار خواهد شد. البته رنگ مشکی آن، اکسنت‌های طلایی رنگی نیز در اطراف دوربین و فلاش قاب پشتی خود دارد.

لنوو A6 نوت

لنوو A6 نوت یک صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی با ناچ قطره‌ای و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۸ درصد خواهد داشت. نمایشگر آن، رزولوشن HD+ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. به‌علاوه، دستگاه مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P22 خواهد بود ؛ درباره رم آن، تصویر مذکور اطلاعاتی به ما نمی‌دهد، اما اخیرا در وب‌سایت گیک‌بنچ، رم آن ۳ گیگابایت ثبت شده بود.

لنوو A6 نوت

هرچند در این تصویر، به حافظه داخلی دستگاه هم اشاره نشده است، اما نباید نگران بود، چراکه A6 نوت یک شیار کارت سه‌گانه دارد که دوتای آنها برای سیم‌کارت است و یکی هم برای کارت MicroSD. حداکثر ظرفیت حافظه دخلی هندست، ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

لنوو A6 نوت در پنل پشت خود یک دوربین دوگانه دارد که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای افکت بوکه است. دوربین اصلی آن از یک لنز 5P Sapphire Glass استفاده می‌کند و قادر به ضبط تصاویر 1080p است. دوربین سلفی آن هم از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با قابلیت‌هایی چون AI beauty ،skin smoothening، face reshaping و eye enlarger بهره می‌برد. به گفته لنوو این هندست از ویژگی Face Unlock (باز کردن قفل گوشی در عرض ۰.۳ ثانیه) پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه شاهد یک اسکنر اثر انگشت هم در پشت گوشی هستیم.

لنوو A6 نوت

باتری A6 نوت ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و قادر است گوشی را ۴۲۶ ساعت در حالت استندبای، ۹۲ ساعت در حالت پخش موزیک، ۴۰ ساعت تماس ویدیویی و ۱۴ ساعت پخش ویدیو شارژدهی کند.

براساس وب‌سایت گیک‌بنچ، لنوو A6 نوت دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای است. ولی با این‌حال این امکان وجود دارد که به اندروید Q هم به‌روزرسانی گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH