اطمینان در خرید خودرو، در سایت و اپلیکیشن شیپور

کارشناسی خودرو تنها در 45 دقیقه برای فروشنده و خریدار

شیپور توانسته در چند ماه اخیر هر چه بیشتر تبدیل به تخصصی‎ترین پلتفرم خرید و فروش خودرو شود. ارائه خدمات کارشناسی برای ارتقای امنیت خرید خودرو در شیپور، تازه ترین امکانی است که  شیپور به مانند دیگر نمونه های خارجی در اختیار کاربرانش گذاشته است.

بر اساس این گزارش، چندی پیش در نشست خبری شیپور، رضا اربابیان خبر از شروع فعالیت کارشناسان خودرو شیپور در تهران  داد.

امروز کاربران شیپور می توانند برای هر خودرویی درخواست کارشناسی داده و ظرف مدت 45 دقیقه به شکل حضوری از خدمات کارشناسی خودرو بهره مند شوند. اتفاقی که به افزایش ضریب کیفیت و اطمینان در خرید و فروش خودرو کمک کرده و این فرایند را تسهیل و مطمئن می‎کند.

آگهی‌های کارشناسی شده در شیپور، دارای یک نشان خواهند بود و نسبت به سایر آگهی‌ها متمایز می‌شوند. شیپور همچنین با استعلام قیمت از مراجع ذی صلاح و نیز الگوریتم‌های هوش مصنوعی، می‌تواند بازه قیمتی خودرو را به نمایش گذارند.

در سیستم کارشناسی خودروی شیپور، هر کارشناس بیش از  209 آیتم در خودرو را مورد بررسی قرار می دهد تا هیچ نکته پنهانی در خرید خودرو باقی نماند.

گفتنی است کارشناسان تخصصی خودروی شیپور هر کدام سابقه کارشناسی حداقل 1000 خودرو را در کارنامه خود دارند.

در این فرایند، کارشناس فنی نزد کسانی که قصد خرید یا فروش خودرو دارند رفته و خودروی مدنظر را از لحاظ فنی بررسی می‌کنند. سپس زیر آگهی شیپور نتیجه کارشناسی بدنه، وضعیت فنی، لاستیک‌ها و کارشناسی قیمت درج می‌شود.

این در حالی است که هم خریدار و هم فروشنده امکان دریافت خدمات کارشناسی را دارند. به این شکل که خریدار می‌تواند با درخواست کارشناسی با اطمینان خودرو را خریداری کنند و فروشنده نیز در هنگام ثبت آگهی درخواست کارشناسی خودرو را بدهد تا سریع‌تر بتواند خودروی خود را بفروشد.

این امکان برای کاربران در شهر تهران آغاز شده و به زودی در سراسر ایران قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH