قیمت، رنگ و زمان عرضه گوشی‌های سری پیکسل 4 گوگل مشخص شد

در طول یک هفته گذشته اتفاقات زیادی در مورد پیکسل 4 افتاد؛ از جمله اینکه این گوشی پرچمدار گوگل تاییدیه FCC را دریافت نمود و سایت Best Buy شروع به تبلیغ آن کرد. در روزهای آخر هفته نیز شاهد یک ویدیوی واقعی از هندست بودیم و بالاخره دیروز برخی از مشخصات دستگاه افشا شد. حالا امروز جزییات دیگری درباره آن آشکار شده است.

مشکی، سفید و یک رنگ سوم روشن‌تر

امروز در وب‌سایت Weibo عکسی از سه دستگاه گوگل پیکسل 4 منتشر شده است که جلوی آن‌ها را رو به میز نشان می‌دهد. این عکس به نوبه خود می‌تواند تصویر روشنی از پنل بازطراحی شده پشت دستگاه‌ها و انواع رنگ‌هایی که برای گوشی‌های امسال در نظر گرفته شده‌ است، ارایه کند.

پیکسل 4

همانطور که می‌دانید سری‌های پیکسل، پیکسل 2 و پیکسل 3 همگی با دو رنگ مشکی و سفید/نقره‌ای، به اضافه یک رنگ سوم در اختیار مشتریان قرار گرفتند. برای مثال، رنگ سوم مدل نسل اول Really Blue بود و برای سری بعدی آن از رنگ Kinda Blue استفاده شد. سال گذشته هم پیکسل 3 با یک رنگ اضافی Not Pink ارایه گردید؛ با این‌حال امسال گوگل ممکن است به ریشه‌های خود بازگردد.

براساس این تصویر و همچنین ویدیویی که چند روز پیش منتشر شد، پیکسل 4 و 4XL در دو رنگ همیشگی سفید و مشکی به فروش خواهند رسید، اما به جای یک رنگ سوم خنثی، احتمالا یک رنگ نارنجی روشن خواهند داشت.

نام‌هایی که گوگل برای مارکتینگ رنگ‌های پیکسل 4 انتخاب کرده هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد اسامی عجیب و غریبی برای آنها انتخاب خواهد شد. رنگ‌های مشکی و سفید ممکن است به ترتیب با عنوان‌های Deep Black و Very White بازاریابی شوند و رنگ نارنجی هم با اسم Almost Coral یا Simply Orange و یا یک چیز بامزه مانند Not Apple. هر چند که این آخری ممکن است باعث مشکلات حقوقی با شرکت اپل گردد.

چه انتظاراتی از پیکسل 4 داریم؟

انتظار می‌رود که گوگل همچنان به پیشتازی خود در زمینه عکاسی موبایلی ادامه بدهد. این شرکت در پشت پیکسل 4 از یک ست‌آپ کاملا جدید دوربین دوگانه استفاده کرده که احتمالا شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و زوم اپتیکال 8x خواهد بود. به‌علاوه، یک مود ارتقا یافته Night Sight نیز برای آن وجود خواهد داشت که سریع‌تر از نسخه فعلی خواهد بود و اجازه‌ گرفتن عکس‌های شفاف از آسمان شب را خواهد داد. همچنین قرار است شاهد یک قابلیت دیگر به نام Motion Mode نیز در گوشی‌های جدید باشیم که به کاربر اجازه خواهد داد تا اکشن‌شات‌هایی از یک سوژه متحرک با پس‌زمینه‌های تارشده بگیرد.

درباره مشخصات داخلی گوگل پیکسل 4 هم باید بگوییم که به احتمال زیاد شاهد یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ کوالکام و رم و حافظه ۶ و ۱۲۸ گیگابایتی در داخل آن خواهیم بود. ضمن اینکه اندروید ۱۰ استوک هم از همان روز اول بر روی آن وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود که گوگل پیکسل 4 و 4XL رسما در رویدادی که اواسط اکتبر امسال برگزار می‌گردد، معرفی شوند. پیش‌سفارش‌ها هم با قیمت‌های ۷۹۹ دلار برای پیکسل 4 و ۸۹۹ دلار برای پیکسل 4XL، بلافاصله بعد از رونمایی آنها امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH