معرفی یک اپلیکیشن هوشمند جدید برای گوشی‌های آنر در نمایشگاه IFA 2019

آنر در نمایشگاه IFA 2019 علاوه بر معرفی یک رنگ جدید برای آنر 20 پرو و اعلام خبر عرضه گسترده‌تر آنر بند ۵ در بازار جهانی، از یک اپلیکیشن هوشمند جدید نیز رونمایی کرد. این اپلیکیشن، برای افراد معلول چشمی طراحی شده و به آنها کمک خواهد کرد تا متن‌ها را به راحتی بخوانند.

اپلیکیشن مذکور که Pocket Vision نام دارد به کمک فناوری هوش مصنوعی آنر و دوربین با کیفیت اسمارتفون‌های سری آنر 20 کار می‌کند. با این برنامه، کسانی که معلولیت چشمی دارند به راحتی خواهند توانست اسناد، منوها و انواع متن‌ها را بخوانند. این اپلیکیشن از زبان‌های انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، چینی، ایتالیایی و آلمانی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از پلت‌فرم HiAI و فناوری Optical Character Recognition، تصاویر را به متن تبدیل خواهد کرد.

همچنین سه مود برای آن در نظر گرفته شده است که عبارتند از Text-to-Speech Mode، Zoom-In Mode و Negative Image Mode.

در مود اول همانطور که از اسمش پیداست، شما یک متن را انتخاب خواهید کرد و گوشی آن را با صدای بلند برایتان خواهد خواند. در مود Zoom-In، از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سری آنر 20 و لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو آن بهره گرفته شده تا با استفاده از دکمه‌های ولوم دستگاه بتوان بر روی متن زوم کرد. و بالاخره در مود Negative Image از گستره وسیعی از فیلترها استفاده گردیده تا کیفیت عکس متن با بهبود کنتراست آن افزایش یابد.

اپلیکیشن PocketVision در گالری‌اپ هواوی قابل دسترس است و می‌تواند بر روی اسمارتفون‌های آنر نصب گردد. البته این برنامه، در سری آنر 20 بهتر از سایر گوشی‌ها کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH