ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 از سیستم عامل Wear گوگل استفاده نخواهد کرد!

حرف‌وحدیث‌ها درباره سری هواوی میت ۳۰ همچنان زیاد است و هنوز با اطمینان صدرصد نمی‌توان گفت که آیا پرچمداران جدید هواوی قادر به ارایه سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل بر روی خود خواهند بود یا نه. گفته می‌شود در صورتی که هواوی موفق به این کار نشود، احتمالا از نسخه اوپن سورس اندروید یا یک سیستم عامل کاملا جدید بهره خواهد گرفت.

با این‌حال، دستگاهی که ممکن است در رویداد ۱۹ سپتامبر هواوی در مونیخ آلمان، همه توجهات را به خود جلب کند، یک ساعت هوشمند کم‌تر شناخته شده است. ساعت هواوی واچ GT 2، قرار است یک پوشیدنی شیک و نسبتا قدرتمند باشد که نه تنها مجهز به پلت‌فرم Wear OS گوگل نیست، بلکه علاوه بر آسیا احتمالا در آمریکا نیز به فروش برسد.

واچ GT 2

این ساعت هوشمند که سازگار با اندروید و iOS است به احتمال زیاد مانند مدل قبلی خود مجهز به یک سیستم عامل اختصاصی خواهد بود. آنطور که به نظر می‌رسد هواوی واچ GT 2 لااقل از نقطه‌نظر نرم‌افزاری چندان تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی قرار نگرفته است. حالا هواوی رسما تایید کرده است که واچ GT 2 در تاریخ ۱۹ سپتامبر به همراه سری میت ۳۰ رونمایی خواهد شد.

ما حالا به‌لطف ویدیو کوتاهی که دیروز در توییتر هواوی منتشر گردید، می‌دانیم که واچ GT 2 همچنان از قابلیت ناوبری دو-دکمه‌ای مدل قبلی پشتیبانی خواهد کرد و ضمنا مجهز به یک چیپست جدید کایرین A1 خواهد بود. البته این چیپست چیز زیادی برای گفتن ندارد و صرفا یک پردازنده بلوتوثی برای ارایه یک ارتباط پایدار بین پوشیدنی و گوشی است.

اطلاعاتی که هفته گذشته درباره این ساعت افشا شد نشان می‌دهد که پوشیدنی  مذکور یک طراحی تقریبا دست‌نخورده دارد و تمرکز آن همچنان بر روی پایش فعالیت‌های روزانه کاربر خواهد بود. ضمن اینکه، دستگاه با داشتن یک باتری بزرگ ۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی قادر خواهد بود با یک بار شارژ به مدت دو هفته روشن بماند.

1 در مورد “ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 از سیستم عامل Wear گوگل استفاده نخواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH