اپل آرکید

سرویس بازی اپل آرکید در تاریخ 19 سپتامبر با قیمت بسیار پایین عرضه می‌شود

اپل دیشب در جریان معرفی گوشی‌های آیفون 11 خود، قیمت و تاریخ عرضه اپل آرکید، اولین سرویس بازی موبایلی شرکت را اعلام کرد. این سرویس به شما اجازه خواهد داد تا با پرداخت اشتراک ماهانه، به مجموعه‌ای از بازی‌های جدید iOS دسترسی داشته باشید. اپل آرکید در تاریخ ۱۹ سپتامبر در ۱۵۰ کشور مختلف دنیا عرضه خواهد شد. هزینه اشتراک آن هم ۴.۹۹ دلار برای هر ماه است و یک ماه هم اشتراک رایگان خواهد داشت.

اپل می‌خواهد به کمک این سرویس جدید، محبوبیت بازی‌های با کیفیت موبایلی پولی را که در اکثر اوقات قافیه را به بازی‌های رایگان باخته‌اند، افزایش دهد.

اپل آرکید بازی‌های انحصاری را به دستگاه‌های شما خواهد آورد

اپل آرکید یک تب جدید و مجزا در اپ استور خواهد داشت و شامل بیش از ۱۰۰ بازی انحصاری خواهد بود. با عرضه سرویس مذکور، بازی‌های جدید به‌طور مداوم به آن اضافه خواهند شد؛ بنابراین شما خواهید توانست بازی‌های مورد علاقه‌ خودتان را به‌تدریج پیدا کرده و بازی کنید. همانطور که گفته شد برای اجرای بازی‌ها نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه خواهد بود، اما با پرداخت آن، قادر خواهید بود بازی‌های اپل آرکید را تا هر زمان که دلتان خواست بازی کنید. همچنین این امکان برایتان وجود دارد تا بازی‌ها را بر روی همه دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آی‌پد، اپل تی‌وی یا مک‌بوک اجرا کنید.

اپل آرکید

هیچ‌کدام از بازی‌های اپل آرکید، تبلیغات و پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهند داشت؛ بنابراین والدین می‌توانند از بابت پول خرج نکردن بچه‌ها برای بازی‌ها خیالشان راحت باشد. پدر و مادرها همچنین می‌توانند اپل آرکید را با قابلیت ScreenTime مدیریت کنند تا مدت زمان حضور بچه‌ها در آن را محدود کنند.

اما بهترین ویژگی اپل آرکید این است که می‌توانید بازی‌های را بین دستگاه‌های مختلف اپل سوییچ کنید و آنها را از همان جایی که مانده‌اید ادامه دهید. علاوه بر این، سرویس مذکور کاملا آفلاین خواهد بود و شما خواهد توانست تا همه بازی‌ها را بر روی دستگاه خود دانلود کنید و بعدا هر وقت که خواستید آنها را بازی کنید. قابلیت Family Sharing اپل آرکید نیز برای حداکثر شش نفر قابل دسترس خواهد بود. اکثر بازی‌های سرویس جدید، از کنترلرهای MFI پشتیبانی خواهند کرد.

چه بازی‌هایی را بر روی اپل آرکید خواهیم دید؟

تعدادی از توسعه‌دهندگان و استودیوهای بازی که بازی‌های انحصاری خود را برای اپل آرکید ارایه خواهند کرد عبارتند از: Konami ،SEGA ،Disney Studios ،LEGO ،Cartoon Network ،Devolver Digital ،Gallium ،Sumo Digital ،Klei Studios ،Finji ، Annapurna Interactive ،Bossa Studios ،Giant Squid ،Mistwalker Corporation ،Snowman و بسیاری از نام‌های معروف دیگر. در رویداد دیروز اپل، مشخص شد که شرکت می‌خواهد به توسعه‌دهندگان بازی‌ها کمک کند تا با ارایه گیم‌های خود برای سرویس اپل آرکید، بتوانند در برابر خیل عظیم بازی‌های رایگان موجود در اپ استور عرض اندام کنند. ضمن اینکه این کار، بازی‌های منحصربه‌فرد و خوش‌ساختی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اپل آرکید

Phil Schiller، نایب رییس ارشد بخش مارکتینگ اپل گفته است که، اپ استور بزرگ‌ترین و موفق‌ترین پلت‌فرم بازی دنیاست. حالا ما می‌خواهیم با اپل آرکید بازی‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهیم. این سرویس، اولین سرویس بازی اشتراکی دنیا برای موبایل و دسکتاپ خواهد بود. ما در حال کار با تعدادی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی دنیا هستیم تا حدود بیش از ۱۰۰ بازی جدید و انحصاری را برای بازی روی آیفون، آی‌پد، مک و اپل تی‌وی ارایه کنیم. بازی‌های اپل آرکید، برای خانواده‌ها بسیار عالی خواهد بود و به حریم شخصی افراد احترام خواهد گذاشت. ضمن اینکه این سرویس هیچ تبلیغات و هزینه اضافه‌ درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت. ما فکر می‌کنیم که بازی‌کنندگان از هر سنی، اپل آرکید را دوست خواهند داشت.

در زیر تعدادی از بازی‌های جذابی که منحصرا بر روی اپل آرکید عرضه خواهند شد را می‌بینید:

اپل آرکید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH