ویوو نکس 3

ویوو نکس 3 با نسبت نمایشگر به بدنه 99.6 درصد به‌زودی معرفی می‌شود

ویوو در تاریخ ۱۶ سپتامبر به‌طور رسمی از اسمارتفون نکس 3 رونمایی خواهد کرد و حالا مدتی است که در حال انتشار تصاویری درباره محصول جدید خود است.

به گفته Li Xiang، مدیر محصولات نکس ویوو، گوشی نکس 3 نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹.۶ درصد خواهد داشت. او این اطلاعات را در وب‌سایت Weibo منتشر کرده و گفته که شرکت با استفاده از روش محاسبات استاندارد به این درصد دست یافته است.

اگر گفته‌های Li صحت داشته باشد، نکس 3 بالاترین نسبت مذکور را در بین هندست‌های موجود در بازار خواهد داشت؛ بطوریکه اسمارتفون رتبه دوم، با فاصله خیلی زیادی بعد از آن قرار خواهد گرفت. او همچنین گفته است که در طول شش ماه آینده بعید به نظر می‌رسد که در این‌باره رقیبی برای نکس 3 پیدا بشود.

ویوو نکس 3

با این حساب، نکس 3 هم درست مانند مدل‌های قبلی سری نکس، به نوبه خود پیشگام خواهد بود. تصویر بالا، تیزری جدیدی است که Li Xiang در پست خود منتشر کرده است. همانطور که ملاحظه می‌کنید، حاشیه‌های کناری آن تقریبا وجود ندارند و حاشیه‌های بالا و پایین آن هم به‌طرز باور نکردنی نازک هستند.

براساس شایعات قبلی، ویوو نکس 3 احتمالا مجهز به یک صفحه‌نمایش آمولد ۶.۸۹ اینچی با اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر، چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس، تا ۱۲ و ۵۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی، یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۴ واتی، یک دوربین سه‌گانه ۶۴/۱۳/۱۳ مگاپیکسلی در پشت، دوربین کشویی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین اندروید ۹ پای خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH