وان پلاس 7T کمتر از 10 روز دیگر معرفی خواهد شد

ما ده روز دیگر تا زمان رونمایی از گوشی‌های پرچمدارکُش شرکت وان پلاس فاصله داریم. شرکت اخیرا اعلام کرده است که سری وان پلاس 7T در تاریخ ۲۶ سپتامبر در آمریکا و هند معرفی خواهد شد. ضمن اینکه، وان پلاس یک رویداد رونمایی از این سری نیز در تاریخ ۱۰ اکتبر در شهر لندن برگزار خواهد کرد که علاقمندان برند قادر خواهند بود گوشی‌های جدید را از نزدیک ببینند.

سری وان پلاس 7T به‌زودی از راه می‌رسد

با توجه به اینکه به‌زودی از سری وان پلاس 7T پرده‌برداری خواهد شد، سوال اینجاست که شرکت وان پلاس دقیقا می‌خواهد چه هندست‌هایی را معرفی کند. به نظر می‌رسد که شرکت چندین گوشی برای نشان دادن به ما خواهد داشت. براساس شایعات موجود، سری وان پلاس 7T شامل 7T و 7T پرو خواهد بود.

ما همچنین با اطمینان خاطر می‌توانیم بگوییم که رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی نمایشگر هندست‌ها مهمترین ویژگی آنها خواهد بود. به‌علاوه، براساس یک ویدیو تیزری که وان پلاس به اشتراک گذاشته، شاهد دو رنگ مشکی و آبی برای گوشی‌ها خواهیم بود. به غیر از این‌ها، بقیه مشخصات دستگاه‌ها در حال‌حاضر مشخص نیست، اما احتمالا جزییات بیشتری از آنها در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

وان پلاس 7T و 7T پرو: شایعات موجود

در طول چند هفته گذشته، جزییات تاییدنشده زیادی درباره 7T و 7T پرو وجود داشت. مثلا گفته شده که هر دو دستگاه مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس (سریع‌ترین تراشه کوالکام در حال‌حاضر) و افزایش عملکرد قابل‌توجهی در بخش گرافیک خواهند بود.

در حالیکه انتظار می‌رود 7T پرو از جهت دوربین کشویی خیلی شبیه به 7 پرو باشد، اما 7T ممکن است دارای یک طراحی دوربین دایره‌ای در پشت خود باشد. 7T همچنین احتمال دارد که از یک دوربین سوم (یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 2x) در قاب پشت بهره بگیرد.

وان پلاس 7T

اما نکته جالب اینکه گفته می‌شود وان پلاس دوباره می‌خواهد با مک‌لارن برای عرضه یک ادیشن خاص از دستگاه‌های جدید خود همکاری کند. نسخه مک لارن 7T پرو ظاهرا دارای طراحی الیاف کربن با اکسنت‌های نارنجی روشن در پشت خود خواهد بود. ضمن اینکه، این نسخه ممکن است از فناوری 5G نیز پشتیبانی کند و در به‌طور انحصاری توسط ورایزن در آمریکا فروخته شود.

قیمت و زمان عرضه 7T و 7T پرو

با اینکه می‌دانیم سری جدید در تاریخ ۲۶ سپتامبر معرفی خواهد شد، اما هنوز اطلاعی از تاریخ دقیق عرضه آنها در بازار نداریم. تاریخ ۱۰ اکتبر، روز برگزاری رویداد وان پلاس در لندن ظاهرا زمان مناسبی برای این کار به نظر می‌رسد، اما تاریخ عرضه آمریکا هنوز تایید نشده است.

این شایعه وجود دارد که 7T پرو وارد بازار آمریکا نخواهد شد. در عوض، فقط نسخه 5G آن منحصرا توسط ورایزن عرضه خواهد گردد. جزییات قیمت نیز همچنان نامشخص است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH