راهنمای خرید پکیج دیواری

می توان گفت یکی از نکات مهم و اساسی در هر سازه ساختمانی انتخاب درست سیستم گرمایشی آن می باشد. این امر از این جهت حائز اهیمت است که اگر انتخاب صحیح و بهینه ای داشته باشیم میتوانیم بسیاری از هزینه ها را جهت خرید و نگهداری این سیستم ها به خوبی مدیریت کنیم. در حال حاضر یکی از متداول ترین سیستم ها که در اکثر نقاط دنیا مورد استقبال فروانی قرار گرفته و به طور چشمگیری نیز روبه افزایش است، استفاده از انواع پکیج گرمایشی جهت تامین آبگرم مصرفی و آب مورد نیاز مدارگرمایشی نظیر رادیاتورها می باشد. پکیج گرمایشی با موقعیت نصب متفاوت تولید و در بازار موجود می باشد که یکی از پرکاربرد ترین آنها می توان به پکیج دیواری اشاره نمود که دلایل متعددی سبب شده که این سیستم ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. از مزایای بیشماری مانند اشغال فضای کم مفید ساختمان، کاهش هدررفت و اتلاف انرژی، مقرون به صرفه و نیز برخوداری از جدیدترین تکنولوژی می توان نام برد، به همین دلیل بسیاری از صاحبان ساختمانی برای تامین آبگرم مورد نیاز ساکنین از پکیج گرمایشی استفاده می نمایند. با توجه به همین مسله گروه های تولیدی بسیاری در این زمینه فعالیت داشته و سالانه میلیون ها دستگاه را با سطح کیفیت و مدل های متنوع تولید و روانه بازار رقابت می کنند. اما هنگام مراجعه به بازار سوال های گوناگونی ذهن مشتری را درگیر کرده و با مراجعه به راهنمای خرید پکیج دیواری می توانند انتخابی صحیح و بهینه داشته باشند. در ادامه به برخی عوامل که آگاهی و اطلاع از آنها خالی از لطف نیست می پردازیم.

تمامی مدل های پکیج دیواری دارای ظرفیت بازدهی مشخصی هستند. یکی از ملاک های انتخاب ظرفیت گرمایشی مناسب پکیج دیواری متراژ واحد مسکونی مورد نیاز است. ظرفیت حرارتی خروجی دستگاه را برحسب کیلووات محاسبه و بیان می کنند. گروه های تولیدی که در این عرصه فعالیت دارند به طور معمول پکیج دیواری با ظرفیت حرارتی 24 الی 35 کیلو وات تولید و به بازار ارئه می نمایند. علاوه بر متراژ فضا عوامل دیگری از قبیل نوع سیستم گرمایشی ساختمان، تعداد واحدها، اقلیم جغرافیایی محل، تعداد شیر و فاصله ی آنها از پکیج دیواری را نیز باید در نظر داشت. هنگام خرید پکیج دیواری مناسب بهتر است با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرده و ظرفیتی حرارت دهی مناسب انتخاب وخریداری نمایید.

یکی دیگر از موارد راهنمای خرید پکیج دیواری که باید در نظر داشت می توان به نوع سختی آب منطقه اشاره نمود. پکیج دیواری از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده که یکی از آنها که می توان گفت مهمترین قطعه نیز می باشد مبدل حرارتی پکیج دیواری است. وظیفه ی مبدل در پکیج دیواری گرم کردن و حرارت بخشید به آب ورودی به دستگاه می باشد که آب در حال عبور از مبدل دمای لازم را کسب کرده و از مسیر خروجی پکیج به بیرون یعنی داخل لوله ها هدایت شود. پکیج ها بر اساس مبدل به دو نوع تک مبدله و دو مبدله دسته بندی می شوند. در نوع اول یعنی تک مبدل به طور همزمان آبگرم مصرفی و آبگرم مورد نیاز سیستم گرمایشی را تامین خواهد نمود از این رو این سری از پکیج ها در برابر رسوب پذیری حساس تر بوده و نسبت به پکیج دیواری دو مبدل بیشتر و زودتر دچار رسوب خواهند شد. لذا توصیه می گردد در شهرهایی که میزان رسوب آب شهری بالا می باشد از پکیج گرمایشی دومبدله استفاده نمایند.

کدام برند پکیج دیواری را خریداری کنیم. یکی دیگر از نکات مهم و ضروری حین خرید پکیج دیواری باید در نظر داشت توجه به مارک و برند شرکت سازنده ی آن است. با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان شرکت های بسیاری در تولید پکیج های گرمایشی فعالیت عمده ای دارند. هنگام مراجعه به بازار ممکن است با ده ها برند مختلف از قبیل پکیج بوتان و مارک های دیگر که سالیان متمادی در بازار ایران بوده و از سطح کیفیت مطلوبی نیز برخودارند روبه رو شوید. اما برند پکیج دیواری از چه جهت حائز اهمیت است. شرکت های معتبری که پکیج دیواری را تولید و به دست مشتریان میرسانند به جهت کسب رضایت و رفاه حال کاربران سرویس دهی و خدمات هایی ویژه ای نیز ارائه می دهند. خرید مارک معتبر به شما این اطمینان خاطر را می دهد که جنس اصل و اورجینال در اختیار دارید، همچنین طی مدت زمان استفاده از پکیج دیواری در صورتیکه  با مشکل و خرابی دستگاه مواجه شوید در دسترس بودن قطعات و مراکز خدمات دهی جهت تعمیر و تعویض قطعات پکیج از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه تاسیسات دماپویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های گرمایشی اقدام نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH