قیمت هواوی میت 30 و میت 30 پرو مشخص شد + قیمت در ایران

هواوی از سری جدید میت 30 به همراه مشخصات کامل و قیمت آن‌ها رونمایی کرد. پرچم‌داران جدیدی که با رنگ‌بندی جذاب و دوربین چهارگانه، قرار است تا نقش اصلی در رقابت با بزرگان فناوری را برای این سازنده بزرگ چینی بر دوش بکشند.

بحث قیمت یکی از مباحث اصلی و مهم در بین اسمارت‌فون‌های امروزی است که هواوی نشان داده در این بخش پا به پای سایرین حرکت کرده و با ارتقای محصولاتش، بهای آن‌ها نیز رشد داشته است.

هواوی سه گوشی میت ۳۰، میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ پورش دیزاین را معرفی کرد و در ادامه نگاهی به قیمت جهانی آن‌ها و همچنین بهای حدودی‌شان در ایران خواهیم داشت.

قیمت هواوی میت 30

گوشی میت ۳۰ مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۲ اینچی ال‌سی‌دی است و از نظر سایز، بزرگ‌تر از دو محصول دیگر خواهد بود. البته قیمت آن کم‌تر بوده و با بهای ۷۹۹ یورویی (در حدود ۸۸۰ دلار) برای مدل ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، عرضه می‌شود.

قیمت میت ۳۰ در ایران را بایستی با توجه بهای امروز ارز و البته افزودن درصدی بابت مالیات و عوارض واردات، در حدود ۱۱ میلیون تومان قلمداد کرد.

قیمت هوای میت 30 پرو

نسخه حرفه‌ای هواوی که با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی خمیده OLED وارد بازار می‌شود، برچسب قیمتی ۱۰۹۹ یورو (۱۲۰۰ دلار) را بر روی خودش می‌بیند. این قیمت برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی است.

قیمت میت ۳۰ پرو در ایران بیش از ۱۵ میلیون تومان خواهد بود که رقم نسبتا زیادی محسوب می‌شود.

قیمت هواوی میت 30 پورش دیزاین

چند سالی است که هواوی با کمک تیم طراحی پورش، محصول خاصی را نیز در سری میت خودش عرضه می‌کند و امسال نیز چنین امری مستثنی نیست. قرار است این گوشی خاص با بهای ۲۰۹۵ یورویی ارایه شود که مختص به اسمارت‌فون ۵۱۲ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت رم است.

در صورت حضور احتمالی این گوشی لوکس، قیمت آن چیزی نزدیک به ۳۰ میلیون تومان خواهد شد!

14 در مورد “قیمت هواوی میت 30 و میت 30 پرو مشخص شد + قیمت در ایران”

  1. یعنی اخر گوشیه بالادستش نیومده بورد داخلشو من تو یه ویدیو دیدم .پرم ریخت خیلیم خشگله ..حیف!

  2. من امروز با دلار ۱۳ تومنی سفارش دادم یکی از دوستام برام بیاره از چین . حدود هفتو نیم اونجا در میاد گفت ۵۵۰ دلاره البته میت ۳۰ نه پرو .گمرکم که یکو نیم تا دو تومن میگیره

    3
    4
  3. جناب گل کار
    میت ۳۰ پرو با واسطه گری و دلال بازی و ریجستری و بقیه مفت خوریها ، تا ۲۰ میلیون هم بفروش میرسه

    8
    33

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH