پیکسل 4

سری پیکسل 4 گوگل در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند

گوگل در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) از اسمارتفون‌های جدید پیکسل 4 (Pixel 4) و پیکسل 4 ایکس ال (Pixel 4 XL) رونمایی خواهد کرد. این دو تلفن در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی معرفی و عرضه خواهند شد. هم‌اکنون نیز ما از نام رسمی این رنگ‌ها آگاه شدیم.

طبق گزارشی که توسط سایت 9to5Google به دست ما رسیده، گوگل نام‌های Just Black، Clearly White و Oh So Orange را برای هندست‌های خانواده پیکسل 4 انتخاب کرده است. حتی تصویر تبلیغاتی این تلفن نیز با رنگ نارنجی (Oh So Orange) در میدان تایمز شهر نیویورک به نمایش درآمد.

این اولین باری نیست که گوگل از کلمات عجیب و غریب برای نامگذاری رنگ‌های اسمارتفون‌های خود استفاده می‌کند. نامگذاری رنگ‌ هندست‌های قبلی پیکسل هم با این روش انجام شده بود و از نام‌هایی مثل Quite Black (کاملا سیاه)، Very Silver (بسیار نقره‌ای)، Kinda Blue (یک جورهایی آبی)، Clearly White (سفید واضح) و Not Pink (صورتی نیست) برای پیکسل‌های قبلی استفاده کرده است.

هم‌چنین گوگل قصد دارد تا کیس‌های محافظ تلفن‌های پیکسل 4 را با رنگ‌های آبی، مشکی، نارنجی و سفید گچی به همراه این تلفن در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تصاویر تلفن‌های خانواده پیکسل‌های 4 طی هفته‌های گذشته به بیرون درز کرده است و با این که بیش از سه هفته با زمان معرفی این تلفن‌ها فاصله داریم، انتظار می‌رود که جزییات بیشتری از آن‌ها در اختیار ما قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH