PUBG Mobile Lite

نقشه، جوایز و حالت‌های جدید بازی در به‌روزرسانی بزرگ نسخه لایت پابجی

از زمان عرضه نسخه لایت بازی PUBG توسط شرکت‌های Tencent و PUBG Corp، به‌روزرسانی‌های فراوانی برای این عنوان عرضه شده است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی به آن می‌افزایند. با توجه به این موضوع که هنوز PUBG Mobile Lite در کشورهای زیادی ارایه نشده است، شاید بزرگترین آپدیت آن را باید افزایش تعداد کشورهایی دانست که می‌توانند لذت این بازی را تجربه کنند. این نسخه از بازی در حال حاضر در دسترس کاربران کشورهایی از جنوب آسیا، آفریقا و اروپای شرقی قرار دارد.

در هر صورت، به‌روزرسانی جدید PUBG Mobile Lite یک بار دیگر با محتواهای رایگان و گوناگون عرضه شده است. عرضه نقشه Golden Woods که تنها به بازی‌کنندگان این نسخه اختصاص خواهد داشت، گیمرها را سر ذوق آورده است. این نقشه نبردگاهی با جزییات سبک و شامل شهرهایی کوچک برای غارت و تیراندازی خواهد بود. فصل جدیدی نیز با جوایز متنوع از اول اکتبر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. چالش‌های قرار گرفته در Missions Menu نیز حاوی جوایزی ارزشمند برای کسانی خواهند بود که با موفقیت این چالش‌ها را پشت سر بگذرانند.

یک حالت جدید Arcade Mode و همچنین یک حالت مخصوص جنگ که در آن می‌توان با آرپی‌جی-7 نیز مبارزه کرد، از جمله حالت‌های جدید افزوده شده به PUBG Mobile Lite است. سلاح‌های جدید و همچنین وسیله نقلیه کلاسیک بازی تحت عنوان UAZ نیز در این آپدیت گنجانده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH