شارژر سریع آیفون 11 پرو باتری آن را در عرض ۳۰ دقیقه بیش از ۵۰ درصد شارژ می‌کند!

در چند سال گذشته، اپل تنها شرکتی بوده است که گوشی‌های پرچمدار گران‌قیمت خود را بدون یک شارژر سریع در جعبه روانه بازار کرده است. کوپرتینونشین‌ها از سر لجاجت آیفون‌های خود را که هر سال بر ظرفیت باتری‌هایشان افزوده شده، مجهز به همان شارژر ۵ واتی می‌کردند که سال‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود و بیش از سه ساعت طول می‌کشید تا هندست‌ها را کاملا شارژ کند.

حالا در سال ۲۰۱۹ بالاخره تغییرات از راه رسیده و سری آیفون 11 پرو اولین آیفون‌هایی هستند که با یک شارژر سریع در داخل جعبه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

آیفون 11 پرو

بیش از ۵۰ درصد شارژ تنها در نیم ساعت

شارژر مذکور، یک آداپتور سیمی ۱۸ واتی با کانکتور USB-C در یک طرف و پورت لایتنینگ اپل در طرف دیگر آن که به آیفون وصل می‌شود، است. با این‌حال، کمی از آداپتورهای قبلی بزرگ‌تر است. اما شاید بپرسید که سرعت شارژ آن چقدر است؟

ما مدت زمان شارژ آیفون 11 پرو را با این شارژر اندازه گرفتیم و نتایج بدست آمده کاملا نشان می‌دهد که چه تغییر بزرگی اتفاق افتاده است. شارژر، در عرض نیم ساعت بیش از ۵۰ درصد شارژ به شما می‌دهد! در اینجا نتایج تست را می‌بینید:

  • در ۱۵ دقیقه: ۲۸ درصد شارژ
  • ۳۰ دقیقه: ۵۵ درصد
  • ۴۵ دقیقه: ۷۴ درصد
  • ۱ ساعت: ۸۵ درصد
  • ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه: ۹۴ درصد
  • ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه: ۹۸ درصد
  • ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه: شارژ کامل

مشاهده می‌کنید که مانند اکثر گوشی‌ها، چند درصد پایانی با کم‌ترین سرعت شارژ شده‌اند؛ بطوریکه باید حدود ۱۰ دقیقه برای شارژ کامل دستگاه صبر کنید.

در کل، با آنکه قطعا آیفون 11 پرو سریع‌ترین شارژر را در جعبه خود ندارد، اما مسلما پیشرفت بزرگی به حساب می‌آید. حالا شما می‌توانید در صورتی که شارژ هندست خود را در طول شب فراموش کرده‌اید در عرض ۱۵ یا ۳۰ دقیقه آن را به میزان مطلوبی شارژ کنید و هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.

در زیر می‌توانید مدت زمان شارژ آیفون 11 پرو را با سایر آیفون‌ها و همچنین تعدادی از رقبای آن مقایسه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH